voor iedereen: in de FAUNA LIFE en NATURAL LIFE trade staan weer veel nieuwe special offers! kijk eens en profiteer ervan! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Zondag, 01 Jan 2012, 22:04
Ik bied aan: een hele verzameling dieren voor een kleine prijs! ga naar mijn trade en bied op de dieren! een paar dieren die weggaan: narwal 1xm rendier 2xm trio cheeta's koppel nijlkrokodillen! mis het niet! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Zondag, 08 Jan 2012, 23:07 | Bericht # 1167
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Carnotaurus@ Welk geslacht hebben de Cheeta's? Dit is een beetje verwarend voor iedereen... Als ik een reputatie 3 heb zou ik ze graag van je overnemen of lennen
Datum: Zondag, 08 Jan 2012, 23:17 | Bericht # 1168
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja het geldt ook voor mij, wil een hele groep impala's weg doen, misschien zijn het wel 20 dieren, maar in ieder geval veel. Ik vraag niet veel maar wie wil de impala's. Als je interesse hebt graag een pm/pbtje, dan hoor ik het wel. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
dinojos het is 1xm 1xv + nog een cheeta waarvan je zelf het geslacht keist!
deze dieren gaat trouwens zeker weg! - narwal 1xm - rendier 2xm - moeflon 2xm 2xv - nijlkrokodil 1xm 1xv dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Maandag, 09 Jan 2012, 21:05 | Bericht # 1170
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Laraatje@ Zou ik mogen weten welke reputatie de Impala nodig heeft? En mocht ik de benodigde reputatie hebben zou ik dan 1 gratis paartje mogen hebben?