Datum: Woensdag, 26 Dec 2012, 14:03 | Bericht # 1623
KoenZoo
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 84 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
Als iemand een koppel walvishaaien wilt, bij mij kan je ze krijgen! Biedt er wat leuks voor en je mag ze hebben (ook dieren van rep. level 3 & 4 kunnen geaccepteerd worden).
Datum: Donderdag, 03 Jan 2013, 17:41 | Bericht # 1624
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Alle dieren mogen tegen credits weg... Niet Duur!!!.... Kijken dus!!! WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Datum: Vrijdag, 11 Jan 2013, 21:32 | Bericht # 1625
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik bied aan Edelhert 1m en 2v Grijze kroonkraanvogel 2m en 2v Kluut 3m en 4v Flamingo 2m en 6v Gnoe 1m en 1v Europese Ooievaar 1v(gratis) Mandril 3m en 3v Zwarte Neushoorn 1m en 1v Struisvogel 6m en 8v Wasbeer 1m Eland 1m Paterdavidshert 2m
Datum: Woensdag, 30 Jan 2013, 19:44 | Bericht # 1627
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik ga een 2de zoo aanmaken en ik bied ruimte voor je dieren aan. er zitten vaak veel dieren achter de schermen omdat ze er (nog)geen ruimte ervoor hebben of omdat er teveel van geboren worden zoals bijvoorbeeld emoes. als je tijdelijk een andere ruimte zoek kun je ze aan mij uitlenen.
je blijft altijd de eigenaar (Tenzij je ze doneert natuurlijk dat mag ook altijd)je kan ze terug krijgen wanneer je wilt. je mag ook bepalen of ze tussen andere geslacht komen of niet van jezelf maar ook van anderen. alle jongen die van je eigen dieren worden geboren mag je ook hebben als je ze terug wilt hebben.