Datum: Woensdag, 01 Jan 2014, 15:19 | Bericht # 1651
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik bied een paartje Moeflons aan, ik wil deze graag ruilen voor een ander Rep.2 zoogdier, iets wat grote is dan een stokstaartje. Als je een deal ziet, laat wat achter in mijn Trade!
Greetzzzz WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Datum: Woensdag, 01 Jan 2014, 16:14 | Bericht # 1652
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Beste ZTAO leden,
ik moet voor mijn volgende reputatie minstens 1000 credits aan dieren verkopen. Kan ik daarom de dames/heren interesseren in enige, zeer scherp geprijsde, reputatie 1 en 2 dieren?! Kijk in mijn trade en open de spoiler voor de prijzen.
Vriendelijke groet, Remeo - Giardino Zoologico Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Datum: Donderdag, 02 Jan 2014, 00:55 | Bericht # 1655
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
@ krieke668, Ik heb al enige capibaras te koop aangeboden Je was weer aardig scherp, bedankt voor de tip! Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Bericht veranderd door: Remeo - Donderdag, 02 Jan 2014, 00:56
Datum: Donderdag, 02 Jan 2014, 12:53 | Bericht # 1656
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ boerroel545, Ik vind Cr het makkelijkste, omdat ik ze snel weg wil hebben. Wat dacht je van 570 Cr? omdat er maar 2 koppels over heel ztao zijn, lijkt het me geen zotte prijs... (jwww heeft het andere koppel)
Datum: Vrijdag, 03 Jan 2014, 14:47 | Bericht # 1659
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
WILDPARK DE BETUWE BIEDT AAN:
-2xM 5xV Helmparelhoen -2xM 0xV Kalkoen
Voor een klein prijsje op te halen, ook te ruil. Laat wat achter in mijn trade! WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!