Bijzondere aanbieding: een zonneral! (rep. 3) Het is een mannetje en nakweek van ons koppel, hij mag voor weinig weg! Dit is dus je kans met deze bijzondere vogelsoort te beginnen of je bloedlijn te verversen. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Verzorger-Jarne, helaas heb ik nu geen ruimte voor nieuwe dieren. Voor 100 credits is hij van jou dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Vrijdag, 23 Mei 2014, 07:47 | Bericht # 1685
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 154 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Verzorger
@ carnotaurus, sorry maar dan liever niet. Ik heb de zonneral nu niet direct nodig dus ga ik daar geen Cr aan uitgeven. Toch bedankt voor het aanbod. groetjes, Jarne
@ carnotaurus, mag ik je zonneral hebben? ik ga ook op zoek naar een vrouwtje en dan hebben we misschien wel een koppel 100 credits goed? groetjes van mij
ZooZa, momenteel vertrekt er nog één naar Boerroel545, dan kan ik weer kweken. (grote vraag momenteel! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Zaterdag, 31 Mei 2014, 15:57 | Bericht # 1688
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Aangeboden veel dieren: Kluuten, capibara''s, bizons,damherten. impala''s. Het liefst ruilen voor dieren van rep 1 2 3 en 4. Ik hoor het wel. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!