ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 37 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Parkeerhulp
ik heb te bieden Zuidelijke hoornraaf 1m en 2v Toekan 1m en 2v Grijze kroonkraanvogel 2m en 4v
ik zoek Vorral de kleine gevlekte kiwi
en dieren in deze thema's Runderen Paarden Dikhuiden Langnekken Vogel Loopvogels(Fazanterie) Beren Kleine roofdieren Roofdieren Zwijnen Herten Buideldieren Steenbokken(gemzen) Aapjes De Nacht Vissen Waterdieren Kinderboerderij
Bericht veranderd door: ajaxomniworld - Zondag, 14 Nov 2010, 13:56
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ajaxomniworld, ik heb van deze catogoriën van alles te bieden. ik wil van jou graag een paartje zuidelijke hoornraven. laat maar een berichtje achter in mn topic als je iets wild
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Datum: Maandag, 15 Nov 2010, 18:07 | Bericht # 357
tigerman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Aangeboden: Vuurrugfazanten 1M3V Ik had ze geruild, en nu pas zie ik dat ik de download niet heb, en daarom kan je ze nu best gemakkelijk krijgen.(Voor mensen die net begonnen zijn, en nog bijna niets hebben, zijn ze ook gratis!!!) Banner+Avatar made by McCamel
Datum: Maandag, 15 Nov 2010, 18:14 | Bericht # 358
tigerman
Curator
Ik zoek nu voor: -Tropische dieren (Afrika, Azie, of Zuid-Amerika, ik ben veeel zones aan het maken) -Olifanten (Aziatische en Afrikaanse) -Bergdieren (Maakt niet uit welke) -Chinese dieren Banner+Avatar made by McCamel
Datum: Maandag, 15 Nov 2010, 18:22 | Bericht # 359
tigerman
Curator
Heb je niets anders? Want ik heb die namelijk allebij niet in mijn spel zitten. Als je echt niets anders hebt, kan ik de kroonduif misschien wel downloaden, maar ik heb liever iets anders... Banner+Avatar made by McCamel
Datum: Maandag, 15 Nov 2010, 18:26 | Bericht # 360
tigerman
Curator
Ok, dat is wel goed! Dus is het 1M3V Vuurrugfazant tegen 1M1V Zoetwaterrog? Dat komt bij mij net goed uit, ik ben net bezig aan een zoetwateraquarium! Banner+Avatar made by McCamel