Datum: Dinsdag, 21 Dec 2010, 23:03 | Bericht # 571
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik heb drie prachtig dieren namelijkk 3 Afrikaanse M olifanten en die willen zich voortplanten. Dus, heb je een V meld je dan bij mij en dan heb ik 3 M voor je. Kun je een keuze maken en dan planten ze zich weer voort. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
@ zoolion Ik wil al je bizons die je aanbied en kies maar hoeveel stokstaartjes je wilt. Je kunt er op zijn max 100 krijgen.. niks moet, je moet alleen af en toe naar de wc.
Datum: Woensdag, 22 Dec 2010, 16:37 | Bericht # 576
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (tigerman)
Ik heb zeker een vrouwtje, en ik wil er wel een opvangen, als dat goed is. Wil je er iets voor terug?
Ja zoals ik al zei het liefst savannedieren of andere kudde-graslanddieren er voor terug willen hebben. Of kleine vogels maar geen kluuten, die wil ik het liefste kwijt. Maar dan krijg van mij Maxie, die leeft in La Farmy, helemaal alleen. Dus, veel plezier met Maxie en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Woensdag, 22 Dec 2010, 17:44 | Bericht # 578
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 63 Prijzenkast:
2
Kassa Medewerker
Ik wil wel 2V en 1M van de stokstaartjes
Ik heb nog in de aanbieding: Emoe: zoveel je wilt Diana meerkat: 2M Dromedaris: 2V, 2M Capibara: zoveel je wilt Kameel: 1M Blauwe pauw: 1M Kroonduif: 1M