Sorry, ik heb maar één paartje, en omdat Jeroen als eerste was, zijn ze voor hem (ik heb ze ook van hem gekregen, dus hij krijgt ze weer terug ). Forget the crew... Follow the rules!
Datum: Donderdag, 06 Jan 2011, 23:11 | Bericht # 623
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik heb in de aanbieding steenbokken, blauwe pauwen, neushoorns (nog steeds), struisvogels, gezin poolvos. Wil er eigenlijk vissen voor terug en het liefst kleine vissen. Bedankt alvast. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Donderdag, 06 Jan 2011, 23:25 | Bericht # 624
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Aangeboden: -Reuzenmiereneter (1xM 1xV) -Stekelrog (1xM 2xV) Als je een van de twee wilt, zal ik even in je dierenlijst kijken of ik iets zie wat mij boeit. Pokemon White team!
Datum: Vrijdag, 07 Jan 2011, 13:07 | Bericht # 625
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
aangeboden: 1M 2V FALKLAND CARACACAS. kunnen fokken. verwacht hoge prijs want ze zijn zeldzaam in ztao zoos.
nog steeds bizons te ruil! 2M 2V. broeren en zussen van elkaar dus niet met elkaar fokken. wel mogelijk om inteelt tegen te houde in je eigene populatie.
Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht veranderd door: jarni - Vrijdag, 07 Jan 2011, 13:41
Datum: Vrijdag, 07 Jan 2011, 16:27 | Bericht # 626
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Jeroen: Ik wil je miereneters wel! Kijk maar in mijn trade topic of je iets leuks ziet! Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Datum: Vrijdag, 07 Jan 2011, 17:31 | Bericht # 628
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
sorry. er is niks dat me intereseerd. ik weet dat ze geen hoge reputatie nodig hebben maar er zijn er niet veel van. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Datum: Zaterdag, 08 Jan 2011, 15:43 | Bericht # 630
tigerman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ik heb nu een paartje Kleintandzaagvissen op overschot. Ik wou -nog eens- beginnen aan een aquarium, maar het blijkt dat ik ze niet ingame heb, en ik ook geen plaats meer zal hebben in mijn zoo om er nog een aquarium bij te zetten. Banner+Avatar made by McCamel