Datum: Maandag, 15 Aug 2011, 14:07 | Bericht # 942
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
@jeweetwelwie, uhm beetje raar voorstel, maar ik reset mn ZTAO, en zou dan graag je groep ringstaartmaki's overnemen, maar dan dus pas nadat ik gereset ben. en, als je het oké vind, mag ik dan een foto van hoe de dierentjes uit jou park verhuizen, dan kan ik dat in mn eigen update stoppen, dat lijkt me erg leuk. of is dat misschien wat veel gevraagt,
dit alles voor 500 credits?
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Datum: Maandag, 15 Aug 2011, 15:01 | Bericht # 944
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik bied aan een kudde bizons te leen, want ik wil ook mijn dierentuinen resetten alleen die kudde bizons wil ik eigenlijk niet kwijt want die heb ik juist goed opgebouwd!!! Dus, wie wil ze tijdelijk overnemen!!! Graag zo spoedig mogelijk bericht. Thanks en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
@ caspar1995, Van mijn kant is dat een deal, alleen zit ik nog met een probleempje. Wat voor foto wil je precies dat ze uit mijn zoo gaan verhuizen naar jouw zoo?
@ catfreako, Ik laat binnenkort een bericht achter in jouw trade topic met een voorstel.
Datum: Maandag, 15 Aug 2011, 15:49 | Bericht # 947
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Afgehandeld via een pbtje!!! Groetjes van Laraatje, als je nog Afrikaanse dieren zoekt, kun je nu nog reageren anders gaan ze weg als ik mijn pbtje van Raymond heb gekregen om te gaan resetten!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Maandag, 15 Aug 2011, 18:33 | Bericht # 948
caspar1995
1
Curator
jewwetwelwie, ik bedoel gewoon dat je een foto neemt van zo'n kist , en dat voor het ringstaartmaki verblijf, dat is leuk voor de storry, snap je wel !
Aangezien mijn Afrika deel gaat verbouwen en wij maar een beperkt aantal dieren kunnen opslaan, willen wij graag de volgende dieren verkopen.
Alles uit deze pot kun je kiezen voor slechts 100 credits! - Bongo's (3xV - 2xM) - Stokstaartjes (1xV - 1xM) - Fennek (3xV - 2xM) - Goudmakreel (2xV - 1xM) - Honingdas (1xV - 1xM) - Stekelrog (2xV - 1xM)
Alles uit deze pot kun je kiezen voor slechts 200 credits! - Caracal (2xV - 1xM) - Leeuwen (1xV - 1xM) - MassaiGiraffen (1xV - 2xM) - Moorse landschildpad (1xV - 1xM) - Netgiraffe (1xV - 1xM) - Panterkameleon (3xV - 2xM) - Reuzenbladstaartgekko (2xV) - Sabelorxyen (3xV - 2xM) - Thomson Gazellen (3xV - 2xM) - Thomson Gazellen (3xV - 2xM)
En tenslotte hebben we nog een paar soorten waarbij bieden mogelijk is. Bied zelf wat je denkt dat een goede prijs is! - Afrikaanse olifant (3xV - 2xM) - Cheeta's (1xV - 1xM) - Magot (2xV - 3xM) - Woestijnkatten (1xV - 1xM) - Zebra (2xV - 2xM)
Groetjes, Jeweetwelwie
Added (17 Aug 2011, 22:43) --------------------------------------------- @ caspar1995, Ik heb je een PB gestuurd met daarin 6 foto's waarin je ziet hoe de dieren uit mijn park weggaan. Ik hoop dat je het goede foto's vind, als je het goed vind kan je in totaal een grote groep van 7xV - 5xM overnemen. Een paar van mijn vrouwtjes waren namelijk nog zwanger. Zo niet, dan gaan ze weg wanneer ik mijn ZTAO Reset.
Datum: Woensdag, 17 Aug 2011, 23:54 | Bericht # 950
caspar1995
1
Curator
@JWWW, (leuke afkorting heb jij ) hartstikke bedankt , ik heb ze nog niet kunnen checken, maar ga dat zo doen. ik weet wel al zeker dat ik ze leuk ga vinden! ik neem wel de gehele groep, want ik kan ze moeilijk uit me kaar scheuren, maar aangezien mijn eiland uit 2 delen bestaat, zal ik de mannetjes even vaan de vrouwtjes scheiden
thanks x