Kleine panda (1m:1v) Nijlpaard (1m:1v) Tuimelaar (1m)
- - Wij zijn op zoek naar: - - Leuke dieren.
Werking van de knop: wanneer je erop klikt zal je wel merken dat je naar een niet bestaande pagina wordt gestuurd op het ZTSF. Dit is normaal. Je moet enkel met je cursor over het icoontje bewegen, beneden in beeld komt er vervolgens "http://superzt.ucoz.com/forum/HISTORY" te staan, waar je de afkomst kan lezen. Dit wordt beperkt ondersteund.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 84 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
Hoi krieke, ik zou graag van jou een koppel gewone zeehonden en een trio stokstaartjes (1M 2V) willen lenen. Ik ben helaas opnieuw begonnen en heb maar 90 credits en kan je er dus niks voor teruggeven. Wel zou ik je de toezegging willen doen dat je dan in de toekomst een dier met reputatie level 3 of hoger van mij zou mogen krijgen (zonder toekomstige tegenpresentatie).
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ KoenZoo, momenteel weet niet of ruilen/verkopen,... mag, aangezien de reputaties nog aangepast moeten worden en dan kun je nu dieren krijgen die je eigenlijk niet zou mogen hebben volgens het nieuwe systeem.
Ook ben ik gestopt met het doen van leningen en reserveringen...
Maar als jij opnieuw begint kan je dan niet vragen of je terug naar het start bedrag kan gaan, want 90 Cr is wel héél moeilijk om mee te vertrekken
Curator
@ carnotaurus, @ evi111, Ik heb al gezegd via de chat dat ik denk dat het momenteel niet de bedoeling is om te ruilen enzo. Aangezien niemand weet of hij/zij de juiste reputatie heeft om dit dier te mogen ruilen.
@ carnotaurus, Ik heb ook gestopt met doen van leningen en reservering...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik ben geinteresseerd in een paartje blauwe pauwen. Heb nog niks te ruilen!! Want ik ben opnieuw begonnen~!! Groetjes van Laraatje:D En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Curator
@ Laraatje2008, Aangezien ik Thomas een gratis koppeltje gegeven had, vind dat ik ze ook jou gratis moet geven; dus als je wil mag je (1m:2v) gratis hebben... (ben anders toch niet met 1 diertje over)
@ OrcaFreak, Ik ben wel geïnteresseerd in een koppel Vuursnavel arassari's...