Kleine panda (1m:1v) Nijlpaard (1m:1v) Tuimelaar (1m)
- - Wij zijn op zoek naar: - - Leuke dieren.
Werking van de knop: wanneer je erop klikt zal je wel merken dat je naar een niet bestaande pagina wordt gestuurd op het ZTSF. Dit is normaal. Je moet enkel met je cursor over het icoontje bewegen, beneden in beeld komt er vervolgens "http://superzt.ucoz.com/forum/HISTORY" te staan, waar je de afkomst kan lezen. Dit wordt beperkt ondersteund.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Hoi Krieke, ik heb interesse in verse stokstaartjes. Zou ik jouw stokstaartjes kunnen kopen? (2 x M - 1 x V) Dat zou voor mij betekenen dat er vers bloed in m'n zoo/kweekerij komt en zo verder kan kweeken. Als je niet zonder stokstaartjes zou willen komen te zitten, kunnen we misschien een deal maken! BV: Ik koop jouw stokstaartjes (2M - 1V) voor een bedrag en na het kweken koop jij stokstaartjes (2M - 1V) terug voor 50% van de prijs die ik bij jou betaal. (Jouw voordeel = 3 verse stokstaartjes retour + 50% van een bedrag aan credits gratis ) Lijkt het je iets? Ik hoor het wel van je.
Vriendelijke groet, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Datum: Maandag, 23 Dec 2013, 17:56 | Bericht # 147
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Whahaha Krieke ik hou alleen van bontjassen als ze niet van bont zijn Jij word in ieder geval heel erg bedankt voor je stokstaartjes. Ik ga de credits nu overschrijven. Als ik ze heb over geschreven mag ik dan direct de dieren aan mijn lijst toevoegen of krijg ik eerst een bericht?
Groet, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
@ krieke668, ik heb interesse in je koppel Moorse landschildpaden voor hoeveel wil je ze kwijd een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht veranderd door: legoman12324 - Woensdag, 25 Dec 2013, 01:11