Kleine panda (1m:1v) Nijlpaard (1m:1v) Tuimelaar (1m)
- - Wij zijn op zoek naar: - - Leuke dieren.
Werking van de knop: wanneer je erop klikt zal je wel merken dat je naar een niet bestaande pagina wordt gestuurd op het ZTSF. Dit is normaal. Je moet enkel met je cursor over het icoontje bewegen, beneden in beeld komt er vervolgens "http://superzt.ucoz.com/forum/HISTORY" te staan, waar je de afkomst kan lezen. Dit wordt beperkt ondersteund.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
phoe, ik had enkel het kruisje weg gehaald omdat ik een mannetje op overschot had, maar ik ben momenteel niet van plan om me weer bezig te houden met reserveringen enzo (vind het ook maar een vrij stom gedoe voor dieren achter de schermen en vandaar dat er zoveel kruisjes instaan, moet die van voor de schermen nog eens weghalen)... Dus een koppel ga ik niet weg doen nee.
Mocht je toch persé die dieren willen kan je nog bij JWWW zien, dat bespaart je wel wat zoekwerk aangezien wij 2 de enige zijn die briberen hebben...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Wat vraag je voor Dromedaris (1m:3v) . IK zou deze graag in mijn dierenpark zien. Ik hoor het wel .Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Voor de Dromedarissen vraag ik 390 Cr voor de hele groep, anders 100 Cr/dier, maar als je niet de hele groep wil geef ik Laraatje wel even de tijd om na te denken... Vroeger gaf ik de stokstaartjes vaak gratis weg, dus van mij mag je dan gerust een koppel of 2 hebben aangezien je zelf niet echt veel dieren hebt.