Kleine panda (1m:1v) Nijlpaard (1m:1v) Tuimelaar (1m)
- - Wij zijn op zoek naar: - - Leuke dieren.
Werking van de knop: wanneer je erop klikt zal je wel merken dat je naar een niet bestaande pagina wordt gestuurd op het ZTSF. Dit is normaal. Je moet enkel met je cursor over het icoontje bewegen, beneden in beeld komt er vervolgens "http://superzt.ucoz.com/forum/HISTORY" te staan, waar je de afkomst kan lezen. Dit wordt beperkt ondersteund.
Datum: Donderdag, 23 Feb 2012, 19:57 | Bericht # 46
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ krieke668, Oke, maar ik heb nu nog geen cr. Wanneer de verkoop van dieren goedgekeurt is laat ik een bericht achter... Maar kan het dan een reservering om kopen zijn? Anders is er inteelt.
Gr.thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Datum: Donderdag, 15 Maa 2012, 21:49 | Bericht # 47
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
ok... maar kopen is wel duurder dan 'lenen' dus dan heb ik liever 200cr eigenlijk...
Added (07 Maa 2012, 18:59) --------------------------------------------- ondertussen zijn alle trades ogeveer afgehandeld... de lijst ie weer up to date... en er zijn enkele dieren naar Moonya verhuist... Veel succes ermee!
Added (15 Maa 2012, 20:49) --------------------------------------------- de lijst is weer helemaal up to date, ik heb "zelf" reputatie afbeldingen gemaakt(van internet gehaald en aangepast), normaal kloppen de reputaties, maar die van de kameel vind ik niet, als iemand deze weet?? alvast bedankt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
ja, heb het gezien...
Added (01 Apr 2012, 13:36) --------------------------------------------- de lijst is weer helemaal up to date en de nieuwe stamboom van de luipaard haaien staat er op!
Added (19 Apr 2012, 21:40) --------------------------------------------- De lijst is terug up to date met enkele nieuwtjes:
*De stamboom van de luipaardhaaien staat eindelijk online! *De pinchéaapjes zijn nu dieren met een fokprogramma! *Er komen naast projecten nu ook verblijven, meer informatie komt binnenkort in mijn showtopic!
Added (01 Jun 2012, 22:39) --------------------------------------------- en ik ben aan het dubbelposten in mijn eigen top, mais bon...
de dierenlijst is nu up to date, de giraffes zijn aangekomen uit dierenpark lunteren, bedankt hiervoor... maar helaas doet picturepush de laatste tijd een beetje koppig en weiger ie de stamboom van de pichéaapjes te laten zien, dus deze staat er nog niet op, die van de luipaardhaaien is geupdate...
Added (26 Jun 2012, 15:24) --------------------------------------------- Terug up to date (voor de 4e keer )