Faunalife
carnotaurus
Datum: Zaterdag, 13 Apr 2013, 18:27 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3
Onderdirecteur
mijn dierentlijst: 1) ingang 2) Zoogdiertjes: - stokstaart 1.1.2 - prairiehond 2.1.2 - dwergmangoest 1.1.0 3) Volières - temmincks tragopan 1.1.2 - kookaburra 1.1.3 - gouldamadine 1.1.1 - javaanse bospatrijs 0.2.0 4) Lemur Island en kijkhut - ringstaartmaki 1.2.0 (Tails, Katta, Megan) - zonneral 2.1.0 - Madagaskartaling 1.1.0 - monitoring 5) tijdelijke ren en parelhoenveldje - stoktaart 1.1.0 (tijdelijk uit Klein Dierenpark Almelo) - helmparelhoen 2.2.2 (loslopend) - blauwe pauw 2.0.0 (loslopend) 6) Terrarium - melkslang 1.1.0 7) Zuid-Amerika verblijf - doodshoofdaapje 0.3.0 (Leaf, Mossy en Flame) - tamme muskuseend 1.1.4 - capibara 0.2.0 - kuiftinamoe 0.2.0 - zebravink 1.1.0 Nieuw gebied: - goudfazant 1.1.1 - Filipijns dwerghert 1.1.0 - monitoring Onderweg - Sneeuwhaas 1.1.0 - Aziatische kleinklauwotter Het uitgangspunt van onze zoo is: klein maakt groot. Wij willen op ons kleine stukje oppervlak een mooie dierencollectie bijeenbrengen. Wil je ons helpen: kijk in het showtopic
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Donderdag, 11 Jun 2015, 19:54
Bericht mijn dierentlijst: 1) ingang 2) Zoogdiertjes: - stokstaart 1.1.2 - prairiehond 2.1.2 - dwergmangoest 1.1.0 3) Volières - temmincks tragopan 1.1.2 - kookaburra 1.1.3 - gouldamadine 1.1.1 - javaanse bospatrijs 0.2.0 4) Lemur Island en kijkhut - ringstaartmaki 1.2.0 (Tails, Katta, Megan) - zonneral 2.1.0 - Madagaskartaling 1.1.0 - monitoring 5) tijdelijke ren en parelhoenveldje - stoktaart 1.1.0 (tijdelijk uit Klein Dierenpark Almelo) - helmparelhoen 2.2.2 (loslopend) - blauwe pauw 2.0.0 (loslopend) 6) Terrarium - melkslang 1.1.0 7) Zuid-Amerika verblijf - doodshoofdaapje 0.3.0 (Leaf, Mossy en Flame) - tamme muskuseend 1.1.4 - capibara 0.2.0 - kuiftinamoe 0.2.0 - zebravink 1.1.0 Nieuw gebied: - goudfazant 1.1.1 - Filipijns dwerghert 1.1.0 - monitoring Onderweg - Sneeuwhaas 1.1.0 - Aziatische kleinklauwotter Het uitgangspunt van onze zoo is: klein maakt groot. Wij willen op ons kleine stukje oppervlak een mooie dierencollectie bijeenbrengen. Wil je ons helpen: kijk in het showtopicBericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 13 Apr 2013 om 18:27
boerroel545
Datum: Zondag, 14 Apr 2013, 21:17 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 9
Curator
@ carnotaurus , is goed je mag de cr overmaken en de helmparelhoenders plaatsen
Bericht @ carnotaurus , is goed je mag de cr overmaken en de helmparelhoenders plaatsenBericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 14 Apr 2013 om 21:17
carnotaurus
Datum: Zondag, 14 Apr 2013, 21:21 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
boerroel545 , bedankt! nu de eerst diersoort binnen is, komt binnenkort de show! ik zoek momenteel nog: - mangoesten (dwergmangoest, stokstaart etc) - stekelvarken
Bericht boerroel545 , bedankt! nu de eerst diersoort binnen is, komt binnenkort de show! ik zoek momenteel nog: - mangoesten (dwergmangoest, stokstaart etc) - stekelvarkenBericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 14 Apr 2013 om 21:21
Kit_Fisto
Datum: Maandag, 15 Apr 2013, 07:27 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
zoals ik al in het gezocht topic heb gemeld mag jij stekelvarkens overneme. ik heb namelijk overbevolking dus zeg maar hoeveel jij wilt en je kan het krijgen
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht zoals ik al in het gezocht topic heb gemeld mag jij stekelvarkens overneme. ik heb namelijk overbevolking dus zeg maar hoeveel jij wilt en je kan het krijgen Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 15 Apr 2013 om 07:27
ZTAO-Crew
Datum: Maandag, 15 Apr 2013, 11:19 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
0
ZTAO-Crew
Directeur
@ carnotaurus , Helaas kon er nog niet geruild worden, omdat de reputaties nog niet geupdate waren. Nu blijkt dat jij geruild hebt, maar hier de benodigde repuatie niet hebt. Kijk hier aub naar. Mvg,
Follow the rules...
Bericht @ carnotaurus , Helaas kon er nog niet geruild worden, omdat de reputaties nog niet geupdate waren. Nu blijkt dat jij geruild hebt, maar hier de benodigde repuatie niet hebt. Kijk hier aub naar. Mvg, Bericht getypt door - ZTAO-Crew Toegevoegd op 15 Apr 2013 om 11:19
boerroel545
Datum: Maandag, 15 Apr 2013, 15:31 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Curator
@ carnotaurus , ik neem de helmparelhoenders even terug in verband met reputatie als je reputatie 2 hebt dan hoor ik het graag en mag je de dieren terug
Bericht @ carnotaurus , ik neem de helmparelhoenders even terug in verband met reputatie als je reputatie 2 hebt dan hoor ik het graag en mag je de dieren terug Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 15 Apr 2013 om 15:31
carnotaurus
Datum: Maandag, 15 Apr 2013, 17:02 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
boerroel545 , Kit_Fisto , ik zet de trades stop i.v.m. de reputatieveranderingen. ZTAO-crew : sorry, ik was al bezig met deze trades voor ik de reputatieveranderingen had gezien of zelfs voor ze online stonden: het zal niet meer gebeuren!
Bericht boerroel545 , Kit_Fisto , ik zet de trades stop i.v.m. de reputatieveranderingen. ZTAO-crew : sorry, ik was al bezig met deze trades voor ik de reputatieveranderingen had gezien of zelfs voor ze online stonden: het zal niet meer gebeuren!Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 15 Apr 2013 om 17:02
KoenZoo
Datum: Dinsdag, 16 Apr 2013, 15:14 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 2
Kassa Medewerker
Zou je met mij een koppeltje blauwe pauwen willen ruilen voor een koppel struisvogels of pauwoog zoetwaterroggen?
Bericht Zou je met mij een koppeltje blauwe pauwen willen ruilen voor een koppel struisvogels of pauwoog zoetwaterroggen? Bericht getypt door - KoenZoo Toegevoegd op 16 Apr 2013 om 15:14
OrcaFreak
Datum: Woensdag, 17 Apr 2013, 20:55 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Kassa Medewerker
@ Carnotaurus: Laat als zeggen dat je nu reeds 150 cr. overmaakt voor de wulpen en de kluten. Dan plaats ik de reserveringen voor alle dieren. En dan zodra je de rep. hebt, nog eens 250 cr. voor de rotsspringers. Ik meld het dan hier in je trade van zodra je een koppel kan plaatsen. Groetjes
Bericht @ Carnotaurus: Laat als zeggen dat je nu reeds 150 cr. overmaakt voor de wulpen en de kluten. Dan plaats ik de reserveringen voor alle dieren. En dan zodra je de rep. hebt, nog eens 250 cr. voor de rotsspringers. Ik meld het dan hier in je trade van zodra je een koppel kan plaatsen. Groetjes Bericht getypt door - OrcaFreak Toegevoegd op 17 Apr 2013 om 20:55
carnotaurus
Datum: Woensdag, 17 Apr 2013, 21:03 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
OrcaFreak , is ook goed, ik kan de dieren van een koppel ook 1 voor 1 ontvangen KoenZoo , sorry ik ben niet geïnteresseerd in struisvogel en roggen, die kan ik momenteel niet in mijn zoo plaatsen!
Bericht OrcaFreak , is ook goed, ik kan de dieren van een koppel ook 1 voor 1 ontvangen KoenZoo , sorry ik ben niet geïnteresseerd in struisvogel en roggen, die kan ik momenteel niet in mijn zoo plaatsen!Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 17 Apr 2013 om 21:03