Het uitgangspunt van onze zoo is: klein maakt groot. Wij willen op ons kleine stukje oppervlak een mooie dierencollectie bijeenbrengen. Wil je ons helpen: kijk in het showtopic dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Donderdag, 11 Jun 2015, 19:54
Verzorger-Jarne, nee, die krijg je van mij! Op het moment heb ik geen plaats voor nieuwe dieren (buiten de capibara's) Je mag je parelhoenders plaatsen trouwens! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Dinsdag, 20 Mei 2014, 17:41 | Bericht # 102
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 154 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Verzorger
@ carnotaurus, bedankt dat je het zegt en dat van dat gratis dier dat heb je nog te goed van me. Als je dus iets interessant zou zien dan zeg je het maar.
Datum: Vrijdag, 23 Mei 2014, 13:27 | Bericht # 108
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 54 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
@ carnotaurus, Ik Wil Graag een koppel Tragopans Hebben/Kopen/Ruilen voor als ik Rep 2 heb(Al Aangevraagd) Zou Je ze voor mij willen reserveren? Eigenaar van McCain Zoo!
Datum: Zaterdag, 24 Mei 2014, 14:42 | Bericht # 109
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 154 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Verzorger
@ carnotaurus, De waarde is blijkbaar te laag voor de tragopans. Wil je misschien iets uit mijn lijst hebben voor de tragopans. Anders vermeld ik wel enkel het mannetje bij de overschrijving.
Verzorger-Jarne, verhoog de prijs maar naar 150 credits, dan maak ik een schenking van 100 credits over.
Michelaar, ik zal ze reserveren! Je roept maar als je ze nodig hebt! (dan probeer ik nog eens een eitje te krijgen) En de zonnerallen uit de update gaan intern verhuizen, maar ze broeden flink, dus ik zal wel een reservering zetten. Zodra Boerroel545 zijn rallen heeft. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Maandag, 26 Mei 2014, 18:41