Faunalife
carnotaurus
Datum: Zaterdag, 13 Apr 2013, 18:27 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3
Onderdirecteur
mijn dierentlijst: 1) ingang 2) Zoogdiertjes: - stokstaart 1.1.2 - prairiehond 2.1.2 - dwergmangoest 1.1.0 3) Volières - temmincks tragopan 1.1.2 - kookaburra 1.1.3 - gouldamadine 1.1.1 - javaanse bospatrijs 0.2.0 4) Lemur Island en kijkhut - ringstaartmaki 1.2.0 (Tails, Katta, Megan) - zonneral 2.1.0 - Madagaskartaling 1.1.0 - monitoring 5) tijdelijke ren en parelhoenveldje - stoktaart 1.1.0 (tijdelijk uit Klein Dierenpark Almelo) - helmparelhoen 2.2.2 (loslopend) - blauwe pauw 2.0.0 (loslopend) 6) Terrarium - melkslang 1.1.0 7) Zuid-Amerika verblijf - doodshoofdaapje 0.3.0 (Leaf, Mossy en Flame) - tamme muskuseend 1.1.4 - capibara 0.2.0 - kuiftinamoe 0.2.0 - zebravink 1.1.0 Nieuw gebied: - goudfazant 1.1.1 - Filipijns dwerghert 1.1.0 - monitoring Onderweg - Sneeuwhaas 1.1.0 - Aziatische kleinklauwotter Het uitgangspunt van onze zoo is: klein maakt groot. Wij willen op ons kleine stukje oppervlak een mooie dierencollectie bijeenbrengen. Wil je ons helpen: kijk in het showtopic
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Donderdag, 11 Jun 2015, 19:54
Bericht mijn dierentlijst: 1) ingang 2) Zoogdiertjes: - stokstaart 1.1.2 - prairiehond 2.1.2 - dwergmangoest 1.1.0 3) Volières - temmincks tragopan 1.1.2 - kookaburra 1.1.3 - gouldamadine 1.1.1 - javaanse bospatrijs 0.2.0 4) Lemur Island en kijkhut - ringstaartmaki 1.2.0 (Tails, Katta, Megan) - zonneral 2.1.0 - Madagaskartaling 1.1.0 - monitoring 5) tijdelijke ren en parelhoenveldje - stoktaart 1.1.0 (tijdelijk uit Klein Dierenpark Almelo) - helmparelhoen 2.2.2 (loslopend) - blauwe pauw 2.0.0 (loslopend) 6) Terrarium - melkslang 1.1.0 7) Zuid-Amerika verblijf - doodshoofdaapje 0.3.0 (Leaf, Mossy en Flame) - tamme muskuseend 1.1.4 - capibara 0.2.0 - kuiftinamoe 0.2.0 - zebravink 1.1.0 Nieuw gebied: - goudfazant 1.1.1 - Filipijns dwerghert 1.1.0 - monitoring Onderweg - Sneeuwhaas 1.1.0 - Aziatische kleinklauwotter Het uitgangspunt van onze zoo is: klein maakt groot. Wij willen op ons kleine stukje oppervlak een mooie dierencollectie bijeenbrengen. Wil je ons helpen: kijk in het showtopicBericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 13 Apr 2013 om 18:27
OrcaFreak
Datum: Dinsdag, 23 Apr 2013, 20:56 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 9
Kassa Medewerker
@ Carnotaurus: Ik heb meer dan genoeg mannelijke stokstaartjes, dus je mag er gerust eentje hebben. Ik hoef er geen terug. Groetjes
Bericht @ Carnotaurus: Ik heb meer dan genoeg mannelijke stokstaartjes, dus je mag er gerust eentje hebben. Ik hoef er geen terug. Groetjes Bericht getypt door - OrcaFreak Toegevoegd op 23 Apr 2013 om 20:56
boerroel545
Datum: Donderdag, 02 Mei 2013, 21:43 | Bericht # 32
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Curator
@ carnotaurus , ik zag dat je opzoek was naar goudfazant en toen zat ik te denken aan de volgende deal 2xv - 1xm goudfazant voor 2xv - 1xm kluut + 2xv - 1xm wulp [reservering denk ik]
Bericht veranderd door: boerroel545 - Donderdag, 02 Mei 2013, 21:43
Bericht @ carnotaurus , ik zag dat je opzoek was naar goudfazant en toen zat ik te denken aan de volgende deal 2xv - 1xm goudfazant voor 2xv - 1xm kluut + 2xv - 1xm wulp [reservering denk ik]Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 02 Mei 2013 om 21:43
carnotaurus
Datum: Vrijdag, 03 Mei 2013, 09:49 | Bericht # 33
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
boerroel545 , is goed! de kluten kan ik meteen leveren, de wulpen wordt een reservering! kan ik de fazanten plaatsen?
Bericht boerroel545 , is goed! de kluten kan ik meteen leveren, de wulpen wordt een reservering! kan ik de fazanten plaatsen?Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 03 Mei 2013 om 09:49
boerroel545
Datum: Vrijdag, 03 Mei 2013, 10:26 | Bericht # 34
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Curator
@ carnotaurus , ja natuurlijk
Bericht @ carnotaurus , ja natuurlijk Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 03 Mei 2013 om 10:26
jeffrey
Datum: Woensdag, 08 Mei 2013, 22:34 | Bericht # 35
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Curator
Verkoop je Goud Fazanten?
Always look on the bright side of life!
Bericht Verkoop je Goud Fazanten? Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 08 Mei 2013 om 22:34
carnotaurus
Datum: Donderdag, 09 Mei 2013, 10:05 | Bericht # 36
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
jeffrey , ik verwacht binnenkort een jong, aangezien man en vrouw ook bij elkaar in de quarantaine zitten! maar ja, het zal een reservering worden maar ik kan ze ruilen of verkopen (liever ruilen)
Bericht jeffrey , ik verwacht binnenkort een jong, aangezien man en vrouw ook bij elkaar in de quarantaine zitten! maar ja, het zal een reservering worden maar ik kan ze ruilen of verkopen (liever ruilen)Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 09 Mei 2013 om 10:05
jeffrey
Datum: Donderdag, 09 Mei 2013, 12:34 | Bericht # 37
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Curator
Ik wacht nog even als je het niet erg vind, maar ik zal de Dromedarissen waar je naar vroeg in mijn trade voor je apart zetten oke? Misschien dat je later nieuwe dieren heb die ik beter gebruiken kan
Always look on the bright side of life!
Bericht Ik wacht nog even als je het niet erg vind, maar ik zal de Dromedarissen waar je naar vroeg in mijn trade voor je apart zetten oke? Misschien dat je later nieuwe dieren heb die ik beter gebruiken kan Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 09 Mei 2013 om 12:34
carnotaurus
Datum: Donderdag, 09 Mei 2013, 21:48 | Bericht # 38
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
jeffrey , dat is wel goed, helaas zal ik niet zoveel nieuwe dieren zal krijgen, omdat ik niet genoeg trades kan maken om rep. 3 te halen.
Bericht jeffrey , dat is wel goed, helaas zal ik niet zoveel nieuwe dieren zal krijgen, omdat ik niet genoeg trades kan maken om rep. 3 te halen.Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 09 Mei 2013 om 21:48
boerroel545
Datum: Woensdag, 15 Mei 2013, 19:18 | Bericht # 39
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Curator
@ carnotaurus , zie je iets in mijn trade voor temmick tropagan 1xm - 1xv?Added (15 Mei 2013, 19:18) ---------------------------------------------@ carnotaurus , je mag de quetzal's plaatsen
Bericht @ carnotaurus , zie je iets in mijn trade voor temmick tropagan 1xm - 1xv?Added (15 Mei 2013, 19:18) ---------------------------------------------@ carnotaurus , je mag de quetzal's plaatsen
Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 15 Mei 2013 om 19:18
carnotaurus
Datum: Dinsdag, 21 Mei 2013, 18:45 | Bericht # 40
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
boerroel545 , ik moet nog op de reputatie wachten! ps: de tragopan is al zwanger!Added (21 Mei 2013, 18:45) ---------------------------------------------FAUNA LIFE Revolutie! omdat wij nu pas sinds kort een vergunning hebben, hebben we nog weinig te maken gehad met de dierentuin commissie. Nu krijgen we dat wel, dus hebben we besloten het park compleet te vernieuwen. Enkele verblijven zullen blijven bestaan, enkele niet. We hebben nu meer grond en zijn al begonnen met de bouw van een nieuw gebouw. Ook veranderd de collectie, uit de privécollecties van leden van het bestuur komen dus nu ibissen en auerhoenders. Later zullen er meer volgen. Ook zullen er (zodra er genoeg zijn in bij de leverende dierentuin) parkieten, pinguïns en quetzals komen! Ook zoeken we naar roggen! Echter gaan er ook dieren weg, de volgende zijn als boventallig bestempeld: stokstaart 3xm dwergmangoest 1xv renkoekoek 2xm kuut 3xv blauwe pauw 3xm 3xv deze zijn (met uitzondering van de dwergmangoest, die terug kan naar zoo esch) gratis en als ze niet worden opgehaald zullen de meesten in de opvang belanden!
Bericht boerroel545 , ik moet nog op de reputatie wachten! ps: de tragopan is al zwanger!Added (21 Mei 2013, 18:45) ---------------------------------------------FAUNA LIFE Revolutie! omdat wij nu pas sinds kort een vergunning hebben, hebben we nog weinig te maken gehad met de dierentuin commissie. Nu krijgen we dat wel, dus hebben we besloten het park compleet te vernieuwen. Enkele verblijven zullen blijven bestaan, enkele niet. We hebben nu meer grond en zijn al begonnen met de bouw van een nieuw gebouw. Ook veranderd de collectie, uit de privécollecties van leden van het bestuur komen dus nu ibissen en auerhoenders. Later zullen er meer volgen. Ook zullen er (zodra er genoeg zijn in bij de leverende dierentuin) parkieten, pinguïns en quetzals komen! Ook zoeken we naar roggen! Echter gaan er ook dieren weg, de volgende zijn als boventallig bestempeld: stokstaart 3xm dwergmangoest 1xv renkoekoek 2xm kuut 3xv blauwe pauw 3xm 3xv deze zijn (met uitzondering van de dwergmangoest, die terug kan naar zoo esch) gratis en als ze niet worden opgehaald zullen de meesten in de opvang belanden!
Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 21 Mei 2013 om 18:45