ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
Bij deze opnieuw welkom bij ZTAO. Om je alvast op weg te helpen, biedt Fauna Wonders je een gratis koppel blauwe pauwen. Mocht je nog interesse hebben in andere dieren, wij hebben een ruime collectie rep. 1 en 2 dieren. Laat maar iets weten in ons trade center.
Groetjes
Bericht veranderd door: OrcaFreak - Vrijdag, 14 Jun 2013, 19:30
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Oh, bedankt! Deze download heb ik toevallig wel.
Added (18 Jun 2013, 17:51) --------------------------------------------- Ik ben opzoek naar Europese dieren van reputatie 1 & 2. Ik heb zelf niet al teveel te bieden op het moment, maar ik zou het leuk vinden om mijn zoo verder uit te breiden. Binnenkort? krijg ik everzwijnen binnen, dus die heb ik al. Het liefst wil ik graag edelherten.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ Jeroen-krokofreak, ik weet niet of je geintereseerdt bent in europeese water dieren. want dan heb ik: snoeken. kluten. papagaaien duikers gewone zeehonden.
gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Helaas kan ik alleen de snoeken aannemen, aangezien ik de reputatie niet heb voor de rest én ik wil geen kluten in mijn dierentuin houden. (Nare herinneringen).
Kun je de Gewone zeehonden toch achterhouden, totdat ik reputatie 3 heb? Daar ben ik wel geïnteresseerd in.
Oh en doe maar 2m 1v snoeken, als het kan. Pokemon White team!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
@ Jeroen-krokofreak: Fauna Wonders is in het bezit van verschillende europese diersoorten, waaronder edelherten en ook van stekelroggen. Mocht je interesse hebben, laat dan gerust een berichtje achter in m'n trade center.
Datum: Donderdag, 20 Jun 2013, 07:29 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ Jeroen-krokofreak, ik zal een koppeltje zeehonden voor je reserveren :D. de snoeken zullen een reservering worden. kan ik dan de snoeken ruilen tegen een koppeltje blauwe pauwen?
gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Datum: Donderdag, 20 Jun 2013, 14:45 | Bericht # 10
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
@ Kit_Fisto, Dat is goed, maar je zult even moeten wachten aangezien ik mijn derde pauw nog niet binnen heb. (Van het credits overschrijftopic). Dus dat wordt een reservering. En nog bedankt voor de zeehonden als ik reputatie 3 bereik.
@ Jeweetwelwie, Ik heb wel interesse in wat Bongo's. En in de toekomst misschien in wat kathaaien. Wat zou je ervoor terug willen? Ik heb helaas niet al teveel op moment. Pokemon White team!
Bericht veranderd door: Jeroen-krokofreak - Donderdag, 20 Jun 2013, 14:45