ZooZa's Zoo's en Zoohandel Incorporated (ZZZI) wil graag onderhandelen! binnenkort word onze zoo, Utrecht Adventure Wild Park geopend, en zullen we vanuit daar andere zoo's helpen met het houden van dieren en het fokken daarvan. de dierenlijst van ZZZI tot nu toe is: -Valkparkiet 5xM 3xV
Te koop aangeboden: 2xM Valkparkieten aangeboden! mogen voor klein prijsje weg!
Gezocht: -
Fokprogramma's: -
Monitoringprogramma's: -Fillipijns Dwerghert -Madagaskar Taling -Afrikaans Luipaard -Rode Panda
Legenda:
= te koop = niet te koop = geleend van iemand anders (kan dus niet worden verkocht/uitgeleend) = kan worden uitgeleend aan anderen (kan dus niet worden verkocht!)
= doet mee aan fokprogramma (alleen te koop als er genoeg jongen zijn, je hoog genoeg bent)
= doet mee aan monitoring (soort fokprogramma, minder regels, etc)
je mag ze gratis van me lenen ik zal ze vanmiddag van de lijst halen
Added (10 Okt 2014, 21:59) --------------------------------------------- Catfreako, je mag 1xM en 3xV bongo's toevoegen aan je zoo, later krijg ik ze dan terug dus?
Bij gebrek aan een showtopic hier het actienieuws:
Waterbokken voor beginnende dierentuin
Helemaal uit Afrika komen ze, een tweetal waterbokken voor een beginnende dierentuin. Het tweetal, twee vrouwtjes, zullen een mannetje gaan vergezellen in de dierentuin die zal worden opgericht uit ZooZa's Zoohandel. Het reservaat, hun voormalige thuis, had veel overlast aan de dieren, die regelmatig akkers bezochten en het akkerland kaalvraten.
De complete kudde bestaande uit 6 dieren was door de boeren al uitgedund naar twee. Het reservaat hoopt met de gift van de twee waterbokken, van de ellips-ondersoort uit oostelijk Afrika, de banden met de ZTAO-dierentuinenorganisatie te verbeteren.
ze zijn toegevoegd aan de lijst, binnenkort zullen de 3 dieren in de dierentuin te bezichtigen zijn ~ZooZa
Utrecht Adventure Wild Park is de eerste zoo van ZZZI, hierbij de eerste update: http://superzt.ucoz.com/forum/81-4024-1 binnenkort meer! ook staan wij weer open voor nieuwe onderhandelingen, kom vooral met suggesties! verder zijn wij op zoek naar hoender-, pauwen-, kwartel- en fazanten-soorten
~ZooZa ^_^
Bericht veranderd door: ZooZa - Donderdag, 01 Jan 2015, 19:25
ZooZa, voor hoenders moet je bij mij zijn! Ik heb parelhoenders, pauwen, tragopanen en goudfazanten. Op dit moment heb ik 1.2.0 parelhoen en 0.1.0 goudfazant over, die kun je voor heel weinig hebben. De tragopanen zijn aan het broeden, dus als je die wil moet je nog even geduld hebben. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ik ben wel geintresseerd in de goudfazant en de tragopanen. ik heb een aantal kleine volieres naast elkaar gebouwd, dus daar kan ik ze goed kwijt, aangezien er pas een in gebruik is door blauwe pauwen die zijn trouwens gegroeid, naar 5, waarvan 2 volwassenen iemand al intresse?
ZooZa, graag een beetje geduld voor tragopanen, maar de fazant mag je al hebben! (goudfazant 0.1.0 dus) dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 51 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Kassa Medewerker
beste zooza ik heb nu nog een onoverzichtelijke dierenlijst maar als je iets leuks vind dat je in je zoo zal willen hebben moet je het zeggen ik kan wel wat dieren uitlenen of ruilen of zelf weg geven. groetjes evi. http://superzt.ucoz.com/forum/83-3248-1