reputatie: 3 -bongo's 1m en 2v -sabelantilope 1m -rotsspringer 1m-1v
reputatie: 4
reputatie: 5
Legenda: = te koop = niet te koop = geserveerd = gratis = geleend van iemand anders (kan dus niet worden verkocht/uitgeleend) = kan worden uitgeleend aan anderen (kan dus niet worden verkocht!) = niet de juiste reputatie = doet mee aan fokprogramma (niet te koop) = doet mee aan fokprogramma (alleen te koop als er genoeg jongen zijn, je hoog genoeg bent)
Datum: Woensdag, 10 Jun 2015, 15:42 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 154 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Verzorger
Ik heb wel interesse in een koppeltje van je helmparelhoenen? hoeveel vraag je ervoor? of wil je liever ruilen? Ik zou je in ruil ervoor wel een struisvogel willen geven.
Bericht veranderd door: Verzorger-Jarne - Woensdag, 10 Jun 2015, 15:43
Datum: Woensdag, 17 Jun 2015, 12:59 | Bericht # 32
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
@ Verzorger-Jarne, er wordt momenteel mee gefokt als er jongen zijn en ze zo ver zijn mag je een koppel op halen. Ik wil als het mogelijk is een vrouwtjes struisvogel er voor terug
Datum: Donderdag, 18 Jun 2015, 13:25 | Bericht # 33
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 154 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Verzorger
@ mathijsaa, intussen heb ik al van evi helmparelhoenen geleend. Toch nog bedankt voor je reactie.
Added (18 Jun 2015, 12:07) --------------------------------------------- Zou je misschien twee koppels papegaaivissen willen verkopen/ruilen?
Added (18 Jun 2015, 13:25) --------------------------------------------- En zou je misschien een koppeltje pincetvissen willen ruilen tegen een koppeltje van mij tegen inteelt?
Bericht veranderd door: Verzorger-Jarne - Donderdag, 18 Jun 2015, 13:41