reputatie: 3 -bongo's 1m en 2v -sabelantilope 1m -rotsspringer 1m-1v
reputatie: 4
reputatie: 5
Legenda: = te koop = niet te koop = geserveerd = gratis = geleend van iemand anders (kan dus niet worden verkocht/uitgeleend) = kan worden uitgeleend aan anderen (kan dus niet worden verkocht!) = niet de juiste reputatie = doet mee aan fokprogramma (niet te koop) = doet mee aan fokprogramma (alleen te koop als er genoeg jongen zijn, je hoog genoeg bent)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 154 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Verzorger
Ik wil je wel bongo's verkopen en stokstaartjes. Hoeveel wil je er hebben als je ze wilt, ze zijn goedkoop (ik doe bongo's per paartje 80cr, stokstaartjes voor 100cr per koppel)? Ik zou ook wel een koppel bongo's willen ruilen tegen een koppel rode piranhas als je dat liever zou hebben? Laat maar iets horen in mijn trade center (plain zoo trade center) Groetjes, Verzorger-jarne
Bericht veranderd door: Verzorger-Jarne - Maandag, 31 Maa 2014, 21:10
Datum: Donderdag, 15 Mei 2014, 16:13 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 154 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Verzorger
Ik kan je wel aan stokstaartkes en griekse landschildpadden helpen als je die nog zoekt. Zelf heb ik wel interesse in de volgende dieren: (1)Franse keizervis 1m en 1v (1)maskerwimpelvis (1)pincetvis Zou je eventueel iets daarvan willen ruilen tegen stokstaartjes of schildpadden?