Diergaarde de Rondgang
Jeweetwelwie
Datum: Donderdag, 15 Mei 2014, 17:22 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Welkom bij Diergaarde de Rondgang
Bij Diergaarde de Rondgang zijn wij vooral opzoek naar bijzondere dieren binnen de ZTAO. Bezit jij zo'n bijzonder dier laat het dan vooral weten! Dierennaam = Achter de Schermen 1. = Reputatie 1 2. = Reputatie 2 3. = Reputatie 3 4. = Reputatie 4 5. = Reputatie 5 6. = Reputatie 6 7. = Reputatie 7 8. = Reputatie 8 9. = Reputatie 9 10.= Reputatie 10 (F) = Fokprogramma (x) = We ruilen deze dieren op dit moment niet
Dierenlijst: 2. - Aasgier (3xV - 1xM) 2. - Koerlan (1xV - 1xM) 3. - Amerikaanse Zeearend (2xV - 1xM) 3. - Ellipswaterbok (1xV - 1xM) 3. - Reuze Zoetwaterpijlstaartrog (3xV - 2xM) 3. - Zebraduiker (1xV - 1xM) 3. - Zuidelijke karmijnrode bijeneter (1xV - 1xM) 4. - Grootoorvos (1xV - 1xM) 4. - Ocelot (2xV - 2xM) 5. - Drievingerige luiaard (1xV - 1xM) 5. - Dwergnijlpaard (2xV - 2xM) 5. - Gerenoek (3xV - 2xM) 5. - Manoel (1xV - 1xM) 7. - Neusaap (1xV - 1xM) 9. - Sneeuwluipaarden (3xV - 2xM) 10. - Orka (1xV - 1xM) (F) 10. - Reuzenpanda (2xV - 3xM) Reservering bij ------------------------------------------ Reservering voor ------------------------------------------
Bericht Welkom bij Diergaarde de Rondgang
Bij Diergaarde de Rondgang zijn wij vooral opzoek naar bijzondere dieren binnen de ZTAO. Bezit jij zo'n bijzonder dier laat het dan vooral weten! Dierennaam = Achter de Schermen 1. = Reputatie 1 2. = Reputatie 2 3. = Reputatie 3 4. = Reputatie 4 5. = Reputatie 5 6. = Reputatie 6 7. = Reputatie 7 8. = Reputatie 8 9. = Reputatie 9 10.= Reputatie 10 (F) = Fokprogramma (x) = We ruilen deze dieren op dit moment niet
Dierenlijst: 2. - Aasgier (3xV - 1xM) 2. - Koerlan (1xV - 1xM) 3. - Amerikaanse Zeearend (2xV - 1xM) 3. - Ellipswaterbok (1xV - 1xM) 3. - Reuze Zoetwaterpijlstaartrog (3xV - 2xM) 3. - Zebraduiker (1xV - 1xM) 3. - Zuidelijke karmijnrode bijeneter (1xV - 1xM) 4. - Grootoorvos (1xV - 1xM) 4. - Ocelot (2xV - 2xM) 5. - Drievingerige luiaard (1xV - 1xM) 5. - Dwergnijlpaard (2xV - 2xM) 5. - Gerenoek (3xV - 2xM) 5. - Manoel (1xV - 1xM) 7. - Neusaap (1xV - 1xM) 9. - Sneeuwluipaarden (3xV - 2xM) 10. - Orka (1xV - 1xM) (F) 10. - Reuzenpanda (2xV - 3xM) Reservering bij ------------------------------------------ Reservering voor ------------------------------------------Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 15 Mei 2014 om 17:22
Verzorger-Jarne
Datum: Donderdag, 15 Mei 2014, 17:38 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Verzorger
Zoek je enkel speciale dieren of ook wat gratis dieren als extraatjes (bv vogels die vrij rondlopen of dieren die in het wild samenleven met speciale soorten zoals een Afrikaanse olifant en een struisvogel)?
Bericht Zoek je enkel speciale dieren of ook wat gratis dieren als extraatjes (bv vogels die vrij rondlopen of dieren die in het wild samenleven met speciale soorten zoals een Afrikaanse olifant en een struisvogel)? Bericht getypt door - Verzorger-Jarne Toegevoegd op 15 Mei 2014 om 17:38
boerroel545
Datum: Donderdag, 15 Mei 2014, 18:27 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 9
Curator
@ Jeweetwelwie , zoo esch heeft ook een zeer grote dierenlijst dus neem vooral een kijkje en laat maar wat weten als er wat interessants tussen zit. mvg, Roel
Bericht veranderd door: boerroel545 - Donderdag, 15 Mei 2014, 18:28
Bericht @ Jeweetwelwie , zoo esch heeft ook een zeer grote dierenlijst dus neem vooral een kijkje en laat maar wat weten als er wat interessants tussen zit. mvg, RoelBericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 15 Mei 2014 om 18:27
carnotaurus
Datum: Donderdag, 15 Mei 2014, 19:55 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Jeweetwelwie , zoek je iets bijzonders? Ik ben nu bezig met de kweek van zonnerallen, de meest bijzondere soort die ik bezit.
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Jeweetwelwie , zoek je iets bijzonders? Ik ben nu bezig met de kweek van zonnerallen, de meest bijzondere soort die ik bezit.Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 15 Mei 2014 om 19:55
OrcaFreak
Datum: Donderdag, 15 Mei 2014, 23:22 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Kassa Medewerker
De Fauna Wonders Cooperation beschikt over een uitgebreide collectie bijzondere, en minder bijzondere diersoorten. Indien je interesse hebt in één of meerdere dieren, neem dan gerust contact op.
Bericht De Fauna Wonders Cooperation beschikt over een uitgebreide collectie bijzondere, en minder bijzondere diersoorten. Indien je interesse hebt in één of meerdere dieren, neem dan gerust contact op. Bericht getypt door - OrcaFreak Toegevoegd op 15 Mei 2014 om 23:22
Jeweetwelwie
Datum: Donderdag, 15 Mei 2014, 23:41 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ Verzorger-Jarne , Bedankt voor je snelle reactie! Ik zoek vooral bijzondere diersoorten. Indien ik 'opvulling' wil, dan zal ik zeker even een kijkje nemen. @ boerroel545 , & @OrcaFreak, Bedankt voor je snelle reactie! Ik vind het alleen vrij lastig om een overzicht van alle bijzondere diersoorten te maken. Ik heb in ieder geval al een snelle blik geworpen en de volgende diersoorten lijken met interessant: - Saola (1xV - 1xM) - Zuidelijke karmijnrode bijeneter (1xV - 1xM) - Koerlan (1xV - 1xM) - Ocelot (1xM) - Vale Gier (1xV) Kan jij misschien een leuk aanbod doen met dieren die vrij zeldzaam zijn in de ZTAO? Ik ben bereid om er credits voor uit te geven of te ruilen voor een mooie diersoort van Zoo Palace. @ carnotaurus , Bedankt voor je snelle reactie! Op dit moment heb ik nog geen goed overzicht van alle bijzondere dieren binnen de ZTAO. De zonneral bezit onze andere dierentuin ook. Hier heb ik op dit moment dus geen interesse in. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ Verzorger-Jarne , Bedankt voor je snelle reactie! Ik zoek vooral bijzondere diersoorten. Indien ik 'opvulling' wil, dan zal ik zeker even een kijkje nemen. @ boerroel545 , & @OrcaFreak, Bedankt voor je snelle reactie! Ik vind het alleen vrij lastig om een overzicht van alle bijzondere diersoorten te maken. Ik heb in ieder geval al een snelle blik geworpen en de volgende diersoorten lijken met interessant: - Saola (1xV - 1xM) - Zuidelijke karmijnrode bijeneter (1xV - 1xM) - Koerlan (1xV - 1xM) - Ocelot (1xM) - Vale Gier (1xV) Kan jij misschien een leuk aanbod doen met dieren die vrij zeldzaam zijn in de ZTAO? Ik ben bereid om er credits voor uit te geven of te ruilen voor een mooie diersoort van Zoo Palace. @ carnotaurus , Bedankt voor je snelle reactie! Op dit moment heb ik nog geen goed overzicht van alle bijzondere dieren binnen de ZTAO. De zonneral bezit onze andere dierentuin ook. Hier heb ik op dit moment dus geen interesse in. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 15 Mei 2014 om 23:41
OrcaFreak
Datum: Vrijdag, 16 Mei 2014, 16:54 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Kassa Medewerker
Een koppel bijeneters kan je krijgen voor 30 cr. Voor een koppel koerlans vraag ik 450 cr. en voor een koppel saola's 550 cr. Maar ik ben ook best bereidt te ruilen. Ik heb intresse in een vrouwelijke ijsbeer, een koppel zeeotters, een mannelijke klipspringer, een koppel ellipsenwaterbokken, een koppel grootoorvossen en een vrouwelijke Syrische bruine beer. Zeg maar of je een deal wil sluiten. Groetjes P.S.: Heb je zin om je aan te sluiten bij het kweekprogramma voor de rafelvissen?
Bericht Een koppel bijeneters kan je krijgen voor 30 cr. Voor een koppel koerlans vraag ik 450 cr. en voor een koppel saola's 550 cr. Maar ik ben ook best bereidt te ruilen. Ik heb intresse in een vrouwelijke ijsbeer, een koppel zeeotters, een mannelijke klipspringer, een koppel ellipsenwaterbokken, een koppel grootoorvossen en een vrouwelijke Syrische bruine beer. Zeg maar of je een deal wil sluiten. Groetjes P.S.: Heb je zin om je aan te sluiten bij het kweekprogramma voor de rafelvissen? Bericht getypt door - OrcaFreak Toegevoegd op 16 Mei 2014 om 16:54
boerroel545
Datum: Vrijdag, 16 Mei 2014, 19:01 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Curator
@ Jeweetwelwie , hadden wij ooit niet iets afgesproken met de ocelot's? ik weet het namelijk niet zeker ik dacht iets van dat ik jou vrouwtje te leen kreegen en jij dan een koppeltje terug kreeg ofzo gr. Roel
Bericht @ Jeweetwelwie , hadden wij ooit niet iets afgesproken met de ocelot's? ik weet het namelijk niet zeker ik dacht iets van dat ik jou vrouwtje te leen kreegen en jij dan een koppeltje terug kreeg ofzo gr. RoelBericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 16 Mei 2014 om 19:01
Jeweetwelwie
Datum: Maandag, 19 Mei 2014, 12:20 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ boerroel545 , Haha, vergeten . Heb jij nu mijn vrouwtje op bezoek? @ OrcaFreak , Koerlan (1xV - 1xM) + Zuidelijke karmijnrode bijeneter (1xV - 1xM) tegen Ellipsenwaterbokken (1xV - 1xM)? De Saola hoef ik toch niet =) @ Iedereen , Wij zijn op zoek naar vissen voor in de vijver. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ boerroel545 , Haha, vergeten . Heb jij nu mijn vrouwtje op bezoek? @ OrcaFreak , Koerlan (1xV - 1xM) + Zuidelijke karmijnrode bijeneter (1xV - 1xM) tegen Ellipsenwaterbokken (1xV - 1xM)? De Saola hoef ik toch niet =) @ Iedereen , Wij zijn op zoek naar vissen voor in de vijver. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 19 Mei 2014 om 12:20
OrcaFreak
Datum: Maandag, 19 Mei 2014, 13:02 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Kassa Medewerker
@ JWWW: Is goed. De bijeneters mag je plaatsen. De koerlans wordt een reservering. P.S.: Ik heb ook vissen ter beschikking, maar misschien niet de meest ideale voor een vijver
Bericht @ JWWW: Is goed. De bijeneters mag je plaatsen. De koerlans wordt een reservering. P.S.: Ik heb ook vissen ter beschikking, maar misschien niet de meest ideale voor een vijver Bericht getypt door - OrcaFreak Toegevoegd op 19 Mei 2014 om 13:02