ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 54 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
Welkom, Beste dierentuinleiders! Ook Wij zijn een beginnende dierentuin die in de ZTAO Is toegelaten. Als wij dieren kunnen Krijgen/Kopen/ruilen, Zeg Dat Dan Hier! Ook Kun u uw interesses kwijt. Hieronder vindt u Al onze Dieren:
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 154 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Verzorger
@ Michelaar, Neem gerust eens een kijkje in mijn trade center. Ik verkoop verschillende dieren van rep 1-2 en je krijgt van mij alleszins 2V-1M blauwe pauw als je die wilt en zodra je rep 2 hebt krijg je 2V-1M capibara en 2V-1M kluut van mij als je die wilt.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
Welkom bij de ZTAO.
Fauna Wonders Cooperation hoopt in de toekomst goede zaken te kunnen doen met McCain Zoo. We hebben een zeer diverse dierencollectie, dus als je wat zoekt, kom gerust eens langs in ons Trade Center. En om je alvast op weg te helpen, krijg je alvast een koppeltje eidereenden.
Mvg
P.S.: Heb je je zoo genoemd naar de frieten of zit er iets anders achter de naam?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 54 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
:D @ OrcaFreak, De Naam heb ik genoemd naar de frieten ja kijk maar naar het Logo. En voor de leuk heet de eigenaar McCain met 'n achternaam Eigenaar van McCain Zoo!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Dierenpark Arts doneert de volgende dieren: Green Terror: 1xv 1xm Emoe: 1xv 1xm (voor als je reputatie 2 hebt) pauwoogzoetwaterroggen: 1xv 1xm (voor als je reputatie 2 hebt) schuttervis: 1xv 1xm. (ook voor als je reputatie 2 hebt lol :P)
neem ook altijd een kijkje in mijn trade center, ik heb veel dieren. ook van reputatie 1&2!
gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
@ Michelaar, Van zoo Esch krijg je een koppel Stokstaartjes zodra je rep. 2 hebt. Verder kun je altijd een kijkje komen nemen in mijn trade. Ik hoop op veel samenwerkingen.