Klein Dierenpark, Almelo
Joshua
Datum: Vrijdag, 02 Jan 2015, 22:43 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
Welkom in het ruil topic van Klein dierenpark Almelo. Hieronder ziet u de ZOO LIST en de TRADE LIST, ik ruil enkel uit de TRADE LIST. Hier is de link naar mijn profiel : http://ztsf.nl/dir/zoo_eigenaar/klein_dierenpark_almelo/2-1-0-71 Reputatie : 2
- ZOO LIST - Capibara (Hydrochoerus hydrochaeris) / 3 M - 2 V Reputatie : 2 - Emoe (Dromaius novaehollandiae) / 1 M - 5 V Reputatie : 2 - Goudfazant (Chrysolophus pictus ) / 1 M - 0 V Reputatie : 2 - Grijze kroonkraanvogel (Balearica regulorum gibbericeps) / 1 M - 1 V Reputatie : 2 - Helmparelhoender (Numida meleagris) / 4 M - 2 V Reputatie : 2 - Kalkoen (Meleagris gallopavo ) / 1 M - 1 V Reputatie : 1
- Renkoekoek (Geococcyx ) / 3 M - 2 V Reputatie : 2 -TRADE LIST
- Emoe (Dromaius novaehollandiae) / 0 M - 3 V Reputatie : 2 - Capibara (Hydrochoerus hydrochaeris) / 2 M - 0 V Reputatie : 2 - Renkoekoek (Geococcyx ) / 2 M - 1 V Reputatie : 2 - Goudfazant (Chrysolophus pictus ) / 1 M - 0 V Reputatie : 2 - Helmparelhoender (Numida meleagris) / 3 M - 1 V Reputatie : 2
Bericht veranderd door: Joshua - Maandag, 09 Feb 2015, 23:28
Bericht Welkom in het ruil topic van Klein dierenpark Almelo. Hieronder ziet u de ZOO LIST en de TRADE LIST, ik ruil enkel uit de TRADE LIST. Hier is de link naar mijn profiel : http://ztsf.nl/dir/zoo_eigenaar/klein_dierenpark_almelo/2-1-0-71 Reputatie : 2
- ZOO LIST - Capibara (Hydrochoerus hydrochaeris) / 3 M - 2 V Reputatie : 2 - Emoe (Dromaius novaehollandiae) / 1 M - 5 V Reputatie : 2 - Goudfazant (Chrysolophus pictus ) / 1 M - 0 V Reputatie : 2 - Grijze kroonkraanvogel (Balearica regulorum gibbericeps) / 1 M - 1 V Reputatie : 2 - Helmparelhoender (Numida meleagris) / 4 M - 2 V Reputatie : 2 - Kalkoen (Meleagris gallopavo ) / 1 M - 1 V Reputatie : 1
- Renkoekoek (Geococcyx ) / 3 M - 2 V Reputatie : 2 -TRADE LIST
- Emoe (Dromaius novaehollandiae) / 0 M - 3 V Reputatie : 2 - Capibara (Hydrochoerus hydrochaeris) / 2 M - 0 V Reputatie : 2 - Renkoekoek (Geococcyx ) / 2 M - 1 V Reputatie : 2 - Goudfazant (Chrysolophus pictus ) / 1 M - 0 V Reputatie : 2 - Helmparelhoender (Numida meleagris) / 3 M - 1 V Reputatie : 2 Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 02 Jan 2015 om 22:43
ZooZa
Datum: Zaterdag, 03 Jan 2015, 08:08 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 4
Curator
Ik schenk jou vast 1 mannelijke pauw, ik heb ook nog vrouwtjes, maar die zijn allemaal verwant aan dat mannetje.. Ook heb ik nog een paartje capibara's gratis voor je Trouwens, ik zou nog verder geen dieren kopen, aangezien je binnenkort extra credits krijgt omdat je opnieuw bent begonnen en dan mag je ook kiezen uit wwn bepaald lijstje zodat je alvast wat extra dieren hebt, maar hier overleggen ik en carnotaurus wel even over ~ZooZa
Bericht Ik schenk jou vast 1 mannelijke pauw, ik heb ook nog vrouwtjes, maar die zijn allemaal verwant aan dat mannetje.. Ook heb ik nog een paartje capibara's gratis voor je Trouwens, ik zou nog verder geen dieren kopen, aangezien je binnenkort extra credits krijgt omdat je opnieuw bent begonnen en dan mag je ook kiezen uit wwn bepaald lijstje zodat je alvast wat extra dieren hebt, maar hier overleggen ik en carnotaurus wel even over ~ZooZa Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 03 Jan 2015 om 08:08
mathijsaa
Datum: Zaterdag, 03 Jan 2015, 09:26 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Kassa Medewerker
ik geef je bij deze 2 vrouwtjes pauwen
Bericht ik geef je bij deze 2 vrouwtjes pauwen Bericht getypt door - mathijsaa Toegevoegd op 03 Jan 2015 om 09:26
Joshua
Datum: Zaterdag, 03 Jan 2015, 16:51 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
Hartelijk dank voor de donaties, graag zou ik het paartje Capibara's aan willen nemen en van beide 1 Pauw. De andere Pauw hoef ik niet Mathijsaa, gaat het hier trouwens om Blauwe pauwen of Groene?
Bericht Hartelijk dank voor de donaties, graag zou ik het paartje Capibara's aan willen nemen en van beide 1 Pauw. De andere Pauw hoef ik niet Mathijsaa, gaat het hier trouwens om Blauwe pauwen of Groene? Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 03 Jan 2015 om 16:51
Kit_Fisto
Datum: Zaterdag, 03 Jan 2015, 17:43 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
Dierenpark Arts schenkt je bij deze emoes (1xv 1xm). veel plezier er mee gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht Dierenpark Arts schenkt je bij deze emoes (1xv 1xm). veel plezier er mee gr. Marijn Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 03 Jan 2015 om 17:43
Joshua
Datum: Zaterdag, 03 Jan 2015, 17:53 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
Hartelijk dank voor de donatie Kit_Fisto! Voor de gene die nog van zijn dieren afmoet, prima maar graag alleen nog maar in de richting van kleine vogels en knaagdieren of stokstaarten.
Bericht Hartelijk dank voor de donatie Kit_Fisto! Voor de gene die nog van zijn dieren afmoet, prima maar graag alleen nog maar in de richting van kleine vogels en knaagdieren of stokstaarten. Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 03 Jan 2015 om 17:53
ZTAO-Crew2
Datum: Zondag, 04 Jan 2015, 11:13 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Groep: ZTAO-Crew
Prijzenkast:
0
ZTAO-Crew
Directeur
Joshua , helaas moet ik je afremmen. Kijk eerst naar de reputatie van dieren voor je ze in ontvangst neemt. Voor emoes en capibara's heb je reputatie 2 nodig. Deze kun je aanvragen zodra je zover ben in dit topic: http://ztsf.nl/forum/106-1050-1 Dit was een waarschuwing en je mag in dit geval de dieren houden. Je mag je ze alleen niet kweken/ruilen/verkopen tot je reputatie 2 hebt.
Follow the rules...
Bericht Joshua , helaas moet ik je afremmen. Kijk eerst naar de reputatie van dieren voor je ze in ontvangst neemt. Voor emoes en capibara's heb je reputatie 2 nodig. Deze kun je aanvragen zodra je zover ben in dit topic: http://ztsf.nl/forum/106-1050-1 Dit was een waarschuwing en je mag in dit geval de dieren houden. Je mag je ze alleen niet kweken/ruilen/verkopen tot je reputatie 2 hebt.Bericht getypt door - ZTAO-Crew2 Toegevoegd op 04 Jan 2015 om 11:13
Joshua
Datum: Vrijdag, 16 Jan 2015, 22:53 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
Sorry voor het ongemak! In het vervolg zou ik wachten, ik had eerlijk gezegd ook niet gedacht dat de Emoe en Capibara reputatie 2 zouden hebben omdat ze in Nederland gewoon door een particulier gehouden kunnen en mogen worden. Met spoed moeten wij af van onze overtollige Emoe jongen! Wie kunnen we gelukkig maken met deze prachtige dieren?
Bericht veranderd door: Joshua - Vrijdag, 16 Jan 2015, 22:53
Bericht Sorry voor het ongemak! In het vervolg zou ik wachten, ik had eerlijk gezegd ook niet gedacht dat de Emoe en Capibara reputatie 2 zouden hebben omdat ze in Nederland gewoon door een particulier gehouden kunnen en mogen worden. Met spoed moeten wij af van onze overtollige Emoe jongen! Wie kunnen we gelukkig maken met deze prachtige dieren?
Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 16 Jan 2015 om 22:53
ZooZa
Datum: Zaterdag, 17 Jan 2015, 07:19 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 4
Curator
ik ben geïnteresseerd! zou je het tegen andere dieren uit mijn lijst willen ruilen? dan heb ik de volgende reputatie namelijk! groeten uit Utrecht! ~ZooZa
Bericht ik ben geïnteresseerd! zou je het tegen andere dieren uit mijn lijst willen ruilen? dan heb ik de volgende reputatie namelijk! groeten uit Utrecht! ~ZooZa Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 17 Jan 2015 om 07:19
carnotaurus
Datum: Zondag, 18 Jan 2015, 19:46 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Joshua , ik zie geen reactie in mijn trade, dus hier even: de tragopans moet ik reserveren, of je moet mijn koppel gratis willen lenen. De ouders wil ik wel terug hebben, want ik wil ze niet uit mijn collectie.
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Joshua , ik zie geen reactie in mijn trade, dus hier even: de tragopans moet ik reserveren, of je moet mijn koppel gratis willen lenen. De ouders wil ik wel terug hebben, want ik wil ze niet uit mijn collectie.Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 18 Jan 2015 om 19:46