Dierenpark Bloks Ruilhandel
Dierentuiner
Datum: Zondag, 18 Jan 2015, 13:07 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
Welkom, ik ben een oude ZTAO veteraan die weer terug is! Op het moment heb ik nog geen dieren, dus geschenken zijn welkom. ( En voor de Crew, waar kan ik dieren krijgen al ben ik net begonnen ? ) Mij ruilpagina moet nog wel worden geperfectioneerd, maar dat komt later op de dag! Dierenlijst : - Blauwe pauw ( 1xM 2xV )
Bericht veranderd door: Dierentuiner - Maandag, 19 Jan 2015, 16:53
Bericht Welkom, ik ben een oude ZTAO veteraan die weer terug is! Op het moment heb ik nog geen dieren, dus geschenken zijn welkom. ( En voor de Crew, waar kan ik dieren krijgen al ben ik net begonnen ? ) Mij ruilpagina moet nog wel worden geperfectioneerd, maar dat komt later op de dag! Dierenlijst : - Blauwe pauw ( 1xM 2xV ) Bericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 18 Jan 2015 om 13:07
ZooZa
Datum: Zondag, 18 Jan 2015, 13:45 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 4
Curator
hoi Dierentuiner aangezien ik ook een ZTAO-Crewlid ben nu, welkom terug! binnenkort zullen nieuwe dierenlijsten verschijnen, als je dan even aangeeft dat je nieuw bent kan je een paar beginnerssoorten uit een lijstje kiezen om mee te starten, evenals een beginnersbedrag credits verder kan je gewoon cadeaus krijgen!
Bericht hoi Dierentuiner aangezien ik ook een ZTAO-Crewlid ben nu, welkom terug! binnenkort zullen nieuwe dierenlijsten verschijnen, als je dan even aangeeft dat je nieuw bent kan je een paar beginnerssoorten uit een lijstje kiezen om mee te starten, evenals een beginnersbedrag credits verder kan je gewoon cadeaus krijgen! Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 18 Jan 2015 om 13:45
Dierentuiner
Datum: Zondag, 18 Jan 2015, 14:31 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
@ ZooZa , zit dat beginnerslijstje bij de dierenlijst inbegrepen of is dat losstaand van elkaar?
Bericht @ ZooZa , zit dat beginnerslijstje bij de dierenlijst inbegrepen of is dat losstaand van elkaar?Bericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 18 Jan 2015 om 14:31
mathijsaa
Datum: Maandag, 19 Jan 2015, 17:12 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Kassa Medewerker
je mag de pauwen meenemen
Bericht je mag de pauwen meenemen Bericht getypt door - mathijsaa Toegevoegd op 19 Jan 2015 om 17:12
ZooZa
Datum: Maandag, 19 Jan 2015, 17:29 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
@ Dierentuiner , ze zijn losstaand
Bericht @ Dierentuiner , ze zijn losstaandBericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 19 Jan 2015 om 17:29
Dierentuiner
Datum: Maandag, 19 Jan 2015, 22:20 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
@ ZooZa , waar kan ik die lijst vinden ?
Bericht @ ZooZa , waar kan ik die lijst vinden ? Bericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 19 Jan 2015 om 22:20
ZooZa
Datum: Dinsdag, 20 Jan 2015, 08:51 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
hij word nog gemaakt, ik ga er mee an de slag en dan kan carnotaurus de lijsten publiceren
Bericht hij word nog gemaakt, ik ga er mee an de slag en dan kan carnotaurus de lijsten publiceren Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 20 Jan 2015 om 08:51
Dierentuiner
Datum: Dinsdag, 20 Jan 2015, 16:24 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
@ ZooZa , Top! heb je al een dag in je hoofd dat die wordt gepubliceerd?
Bericht @ ZooZa , Top! heb je al een dag in je hoofd dat die wordt gepubliceerd?Bericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 20 Jan 2015 om 16:24