Een lange tijd geleden op deze locatie is het menu en dergelijke weggehaald uit het forum. Zodat het forum compact kon blijven, en er meer ruimte voor het forum zelf was.
Echter mis je dan toch de makkelijke verbinding naar andere pagina's op de website. Want als je nu vanuit het forum naar de downloads zou willen gaan zou je eigenlijk eerst naar de startpagina moeten gaan en daar op downloads klikken.
Hier is wat op gevonden. Want het menu is nu ook beschikbaar in het forum (op ELKE pagina)!!!
Er staat vanaf vandaag tussen de forum regels en persoonlijke berichten (als je ben ingelogd) een "+". Als je op de + klikt zal er onder de banner 3 tal (op dit moment) menu's uitklappen. Hier kun je dan gewoon op klikken. Door nogmaals op de + te klikken zal het menu weer inklappen.
Op dit moment zijn de 3 menu's: - Site Menu - Poll - Profiel gegevens
Er staan er op dit moment 3. Er passen er in principe 4, maar voor nu hou ik het heel even bij 3.
Site menu staat in ieder geval vast, Maar hebben jullie zelf een idee welk menu deel je daar zou willen zien?? En werkt het bij jullie allemaal?? Wat vinden jullie van deze nieuwe functie??
Bij mij werkt het wel, al heb ik wel wat aanmerkingen.
* Het uitklappen van het menu gaat wel erg traag. * Wat moet ik met de poll als ik op het forum ben? Die zou ik vervangen/weglaten . * Het plusje mag wel ietsjes duidelijker, al heb ik geen idee hoe.
Verder vind ik het geen onaardig idee. Als je het eerste punt aanpast denk ik dat ik het wel zal gaan gebruiken.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik zag het al. ik gebruik het ook redlijk vaak. er zijn inderdaad wat minpuntjes. *zoals erry2000 al zij het plusje moet duidelijker. *en het menu is redelijk traag zoals erry ook al zij. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Ook ik merk wel wat op, want hij gaat ook wel erg langzaam. -En in het eerste stuk als hij uitklapt, springt hij meteen al een stukje vooruit en daarna gaat hij langzaam naar beneden. -Als hij uitgeklapt is, kan het plusje wel in een minnetje worden veranderd.
Voor de rest is het wel een heel handig menutje
Frank
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Bericht veranderd door: TigerKeeper - Vrijdag, 06 Aug 2010, 13:06
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja, ik zag het nu pas. Maar het is inderdaad handig. Maar het plus mag wel iets groter en als je het menu hebt uitgeklapt het plusje een min worden. Dan weet je dat het uitgeklapt is. En inderdaad wat Erry zei, wat moet een poll in zo'n menu, dat zou ik misschien veranderen in wie er op dat moment online is, dan weet je dat ook meteen door meteen naar beneden te scrollen. Maar verder zeer handig. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Quote (egbert)
Ik zou hem aan de zijkant laat verschijnen
Vroeger verscheen het forum juist in de startpagina, en door dat linkermenutje, had je een krap forum, daarvoor is juist een breed forum. Dat is dus een beetje onhandig om hem aan de zijkant te zetten. Ik zo hem gewoon bovenaan laten hoor.
Frank
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Dat is inderdaad de reden dat het uitklapbaar menu aan de bovenkant zit, in plaats van links of rechts. Het plusje is inmiddels iets groter, en het menu zou nu een stuk sneller open moeten gaan.
Wat betreft het verranderen van een + naar een - is in dit script niet mogenlijk. Maar ik zal kijken of er enige kans is, dat ik dat er aan kan toevoegen...
Wat betreft het schokken: Vreemd genoeg hebben alleen oudere/minder grafische computers dit. Wat hier de oorzaak van is, weet ik nog niet.
En wat betreft de indeling: Zouden jullie eens wat ideeën kunnen geven voor menu delen. Tot nu toe heb ik alleen het idee van Lara echt gezien.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
Quote (raymondhoek)
Wat betreft het schokken: Vreemd genoeg hebben alleen oudere/minder grafische computers dit. Wat hier de oorzaak van is, weet ik nog niet
ik heb een van de niewste computers en ik heb dit schokken ook. en mijn idee. ik denk aan dat de nieuwste mededeling of een link naar de niewste download erop komt. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht veranderd door: jarni - Maandag, 09 Aug 2010, 22:03