Na een lange tijd is krokie weer thuis... Hij is vernieuwd... Maar voordat ik de nieuwe krokie ga showen, moet eerst de oude krokie nog gezocht worden...
Hiervoor is de actie, Krokie week
Dit is kort samen gevat, een actie om krokie te zoeken... ERGENS hier op de site is er een oude krokie in het klen in het 1e bericht geplaatst: (dus niet deze!!!)
Mocht je deze gezien/gevonden hebben in het forum, kun je ht in DIT topic melden. Je meld de plaats als volgt:
Je zet in je bericht, dat je krokie hebt gevonden, en geef vervolgens de LINK aar de pagina, waarop jij hem gezien hebt...
Als jij hem als eerste vind, mag jij 1 van de exclusieve downloads uitkiezen, die jij als eerste in je ZT2 kan hebben staan... Ook krijg je een titel, die je in je naam zal gaan zien...
DUS: Zoek op de site naar krokie, en als je hem gevonden hebt, meld dat dan hier!
Ziethij er wel hetzelfde uit als deze? want dan is hier de link: Krokie! Of heb ik het nou helemaal verkeerd? Edit: Laat maar, Laartje heeft hem al
Hij was goed, maar laraatje mocht niet mee doen omdat ze bij de crew hoort... Krokie is opnieuw verstopt, En dit topic weer leeg gemaakt... En oja, Laraatje, kijk voortaan eerst in het crew topic
Ik vond dit te snel, dus is er een 2e krokie bij geplaatst... Het is de broer van onze krokie, en heet kroko... Deze is te gast... De prijs is het zelfde... Dus er is nu een 2e krokie te vinden (ergens)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Krokie vinder (Winaar krokie week)
Parkeerhulp
Zit hier mischien een adertje onder het gras? Ik hoef geen 2e download maar voor de grap heb ik toch maar gezocht ( ik zit ziek thuis ) en hij staat nergens. Best Forum Ever! Krokie contest gewonnen!
Zit hier mischien een adertje onder het gras? Ik hoef geen 2e download maar voor de grap heb ik toch maar gezocht ( ik zit ziek thuis ) en hij staat nergens.
Er zit geen addertje op het gras, en hij staat ECHT 100% zeker ergens op de site, en de crew weet de plaats ook, dus ik kan lastig valsspelen