Datum: Donderdag, 02 Dec 2010, 18:29 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik heb al 2 stukjes vertaalt maar met deze computer kan je niks in mail plakken want anders had ik google translate gebruikt. dan had ik niet zoveel moeten typen. anders had ik gewoon de volgorde en een paar woorden moeten veranderen. X) nu moet ik alles typen. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht veranderd door: jarni - Donderdag, 02 Dec 2010, 18:29
Datum: Donderdag, 02 Dec 2010, 19:59 | Bericht # 13
tigerman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ik kan je helpen als je wilt En trouwens, google tranlate is heel slecht, ik adviseer het je om het nooit te gebruiken! Alleen soms voor een woordje of zinnetje, maar zeker niet om hele teksten te vertalen. Banner+Avatar made by McCamel
Bericht veranderd door: tigerman - Donderdag, 02 Dec 2010, 19:59
Datum: Donderdag, 02 Dec 2010, 21:03 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Gaan we het nog over de krant hebben, als jullie het inhoudelijk over de krant willen hebben doe dat dan via pm want dit valt inderdaad onder slowchatten en daar doen we hier niet aan. Nu optopic, ik vind de krant echt geweldig en ook geweldig dat er een apart Engelse versie aankomt. Je kunt niet elke taal doen en de meeste Spaanse en Portuguse mensen kunnen ook wel een woordje Engels. Dus, dat is dan geen enkel probleem. Maar de krant is geweldig, mooie vorm, leuk inhoudelijk teksten. Ik zou ook wel een stukje willen schrijven maar dan moet ik meer tijd hebben. Veel plezier en als mensen hulp nodig heb geef maar een klein gilletje. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Donderdag, 02 Dec 2010, 21:05 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik weet dat google translate slecht is. maar dan moet ik maar een paar woorden typen of veranderren,inplaats van de hele zin te typen en die zijn soms lang maar deze zin is ook erg lang. en sorry voor het laatste deel maar ik had redlijk veel huiswerk dus dat komt waarschijnlijk morgen. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht veranderd door: jarni - Donderdag, 02 Dec 2010, 21:07
Oke, Want ik had nu het idee dat je die artikelen belangrijker vond dat de rest. Anders moet je misschien meer tekst daarbij verzinnen? * het is maar een optie hoor*