Datum: Woensdag, 08 Dec 2010, 17:20 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
1
Verzorger
Srry hoor, Maar ik hoop dat jullie kunnen begrijpen dat ik niet altijd hier de tijd voor heb. Heb een druk weekend gehad, was maandag en dinsdag bij m'n opa en oma, en heb m'n pink gekneusd, waardoor ik nu moeilijk typ met 2 handen. Ook heb ik veel huiswerk. Misschien komt dit een beetje geirriteerd van mij over, maar dat is niet de bedoeling.
Ik heb er nu ook niet zoveel tijd voor voor de update's maar ik zal er aan probereren te werken. Waarschijnlijk, als ik doorwerk kan er in het weekend een nieuwe update komen.
@Tigekeeper: Wat bedoel je, bij het artikel zelf of in het archief.
Datum: Woensdag, 08 Dec 2010, 18:05 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Bij het archief kan je een nieuwe artikel schrijven, bij het schrijf moet je ook het vakje 'naam'invullen. Maar ik weet niet of de schrijvers forum naam bedoelt wordt, of de titel van het artikel. Als dat laatste het geval is, kan je het beter 'titel' noemen.
Frank
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Mijn vraag/opmerking daar is nog steeds geen reactie op geweest:
Want ik had nu het idee dat je die artikelen belangrijker vond dat de rest. Anders moet je misschien meer tekst daarbij verzinnen? * het is maar een optie hoor*
Datum: Woensdag, 08 Dec 2010, 21:27 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Leuk gemaakt, echt waar. Ik geniet van het lezen van wat er allemaal is gebeurd in de zootycoon wereld. Brengt je echt op de hoogte. Wel doet de link het niet van tigerkeepers site, misschien moet je dat ff fixen. Pokemon White team!
Datum: Woensdag, 08 Dec 2010, 21:37 | Bericht # 26
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ik zie echt uit naar het ZTAO deel, het lijkt me leuk dat je dan kan zien als dierentuinen grote openingen doen als een nachthuis ofzo, en natuurliojk als dierentuinen voor het eerst beginnen of een 2e ZTAO openen en ook leuk is als je kan zien dat er nieuwe verbonden zijn gesloten ofnieuwe dieren zijn toegevoegd aan zoo tycoon!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Datum: Donderdag, 09 Dec 2010, 18:02 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Ik heb 2 nieuwe versies van mijn bericht gestuurd, zouden die even kunnen worden vervangen van het orgineel. Het is geen nieuwe inzending, maar ik had paar foutjes gemaakt, bij 'TigerKeeper verlangt terug naar de ZTAO' moest het 'medio 2011' zijn, in plaats van '- 2010'. en bij 'FZAC Reclame artikel'is de link hersteld. Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Datum: Woensdag, 02 Feb 2011, 17:18 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
1
Verzorger
*Blaast stof weg.* Ik heb de volgende oproep voor iedereen;
Zoo Tycoon Courant zoekt reporters.
Ja, De ZTC is op zoek naar reporters. Die het nieuws opzoeken, info erover verzamelen en naar mij doorsturen. Zodat ik het in de ZTC kan plaatsen. Als dit voor een tijdje goed loopt, kan er misschien een ZTAO deel komen. Waarvoor we dan natuurlijk ook speciale ZTAO-Reporters nodig hebben. Maar die functie komt later. Wat de ZTC nu op dit moment nodig heeft is dus een groepje reporters, die het nieuws verzamelen. Maakt niet uit watvoor nieuws, als het maar met Zt2 te maken heeft. (Denk aan Desing-Nieuws, Show-Nieuws, Site-Nieuws enz.)
Ik hoop dat jullie hier intresse in hebben, en dat ik zo een aardig groepje reporters kan verzamelen. Als je vragen hebt, stel ze gerust.