Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Zoo Tycoon Courant geopend!!
{Kevin}
Datum: Woensdag, 08 Dec 2010, 17:20 | Bericht # 21   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

Verzorger

Srry hoor,
Maar ik hoop dat jullie kunnen begrijpen dat ik niet altijd hier de tijd voor heb.
Heb een druk weekend gehad, was maandag en dinsdag bij m'n opa en oma, en heb m'n pink gekneusd, waardoor ik nu moeilijk typ met 2 handen.
Ook heb ik veel huiswerk. Misschien komt dit een beetje geirriteerd van mij over, maar dat is niet de bedoeling.

Ik heb er nu ook niet zoveel tijd voor voor de update's maar ik zal er aan probereren te werken.
Waarschijnlijk, als ik doorwerk kan er in het weekend een nieuwe update komen.

@Tigekeeper: Wat bedoel je, bij het artikel zelf of in het archief.

BerichtSrry hoor,
Maar ik hoop dat jullie kunnen begrijpen dat ik niet altijd hier de tijd voor heb.
Heb een druk weekend gehad, was maandag en dinsdag bij m'n opa en oma, en heb m'n pink gekneusd, waardoor ik nu moeilijk typ met 2 handen.
Ook heb ik veel huiswerk. Misschien komt dit een beetje geirriteerd van mij over, maar dat is niet de bedoeling.

Ik heb er nu ook niet zoveel tijd voor voor de update's maar ik zal er aan probereren te werken.
Waarschijnlijk, als ik doorwerk kan er in het weekend een nieuwe update komen.

@Tigekeeper: Wat bedoel je, bij het artikel zelf of in het archief.

Bericht getypt door - {Kevin}
Toegevoegd op 08 Dec 2010 om 17:20
Frank
Datum: Woensdag, 08 Dec 2010, 18:05 | Bericht # 22   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 9

Curator

Bij het archief kan je een nieuwe artikel schrijven, bij het schrijf moet je ook het vakje 'naam'invullen.
Maar ik weet niet of de schrijvers forum naam bedoelt wordt, of de titel van het artikel.
Als dat laatste het geval is, kan je het beter 'titel' noemen.

Frank

Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
BerichtBij het archief kan je een nieuwe artikel schrijven, bij het schrijf moet je ook het vakje 'naam'invullen.
Maar ik weet niet of de schrijvers forum naam bedoelt wordt, of de titel van het artikel.
Als dat laatste het geval is, kan je het beter 'titel' noemen.

Frank

Bericht getypt door - Frank
Toegevoegd op 08 Dec 2010 om 18:05
Jeweetwelwie
Datum: Woensdag, 08 Dec 2010, 21:08 | Bericht # 23   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

Mijn vraag/opmerking daar is nog steeds geen reactie op geweest:

Want ik had nu het idee dat je die artikelen belangrijker vond dat de rest.
Anders moet je misschien meer tekst daarbij verzinnen?
* het is maar een optie hoor*

Groetjes,
Jeweetwelwie

BerichtMijn vraag/opmerking daar is nog steeds geen reactie op geweest:

Want ik had nu het idee dat je die artikelen belangrijker vond dat de rest.
Anders moet je misschien meer tekst daarbij verzinnen?
* het is maar een optie hoor*

Groetjes,
Jeweetwelwie

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 08 Dec 2010 om 21:08
{Kevin}
Datum: Woensdag, 08 Dec 2010, 21:16 | Bericht # 24   
ZTSF Gegevens

Verzorger

Oké, Sorry, ik had er wel een geplaatst maar die is waarschijnlijk niet doorgekomen.
(Internet liep toen vast.)

Tigerkeeper: De forumnaam van diegene.

Jeweetwelwie: De artikelen vind ik niet belangrijker, maar ik had er niet meer tekst/info voor,
Ik zal voortaan daarop letten. ;)

Nieuwe Update:
De tweede uitgave van ZTC is online gezet,
Met o.a. een exclusief interview met Raymond (Site Admin)

BerichtOké, Sorry, ik had er wel een geplaatst maar die is waarschijnlijk niet doorgekomen.
(Internet liep toen vast.)

Tigerkeeper: De forumnaam van diegene.

Jeweetwelwie: De artikelen vind ik niet belangrijker, maar ik had er niet meer tekst/info voor,
Ik zal voortaan daarop letten. ;)

Nieuwe Update:
De tweede uitgave van ZTC is online gezet,
Met o.a. een exclusief interview met Raymond (Site Admin)

Toegevoegd op 08 Dec 2010 om 21:16
Jeroen-krokofreak
Datum: Woensdag, 08 Dec 2010, 21:27 | Bericht # 25   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

Leuk gemaakt, echt waar. ^_^
Ik geniet van het lezen van wat er allemaal is gebeurd in de zootycoon wereld. Brengt je echt op de hoogte. Wel doet de link het niet van tigerkeepers site, misschien moet je dat ff fixen. ;)

Pokemon White team!
BerichtLeuk gemaakt, echt waar. ^_^
Ik geniet van het lezen van wat er allemaal is gebeurd in de zootycoon wereld. Brengt je echt op de hoogte. Wel doet de link het niet van tigerkeepers site, misschien moet je dat ff fixen. ;)

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 08 Dec 2010 om 21:27
caspar1995
Datum: Woensdag, 08 Dec 2010, 21:37 | Bericht # 26   
caspar1995 
ZTSF Gegevens

Curator

ik zie echt uit naar het ZTAO deel, het lijkt me leuk dat je dan kan zien als dierentuinen grote openingen doen als een nachthuis ofzo, en natuurliojk als dierentuinen voor het eerst beginnen of een 2e ZTAO openen ;)
en ook leuk is als je kan zien dat er nieuwe verbonden zijn gesloten ofnieuwe dieren zijn toegevoegd aan zoo tycoon!

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Berichtik zie echt uit naar het ZTAO deel, het lijkt me leuk dat je dan kan zien als dierentuinen grote openingen doen als een nachthuis ofzo, en natuurliojk als dierentuinen voor het eerst beginnen of een 2e ZTAO openen ;)
en ook leuk is als je kan zien dat er nieuwe verbonden zijn gesloten ofnieuwe dieren zijn toegevoegd aan zoo tycoon!

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 08 Dec 2010 om 21:37
{Kevin}
Datum: Donderdag, 09 Dec 2010, 15:50 | Bericht # 27   
ZTSF Gegevens

Verzorger

@Jeroen: Bedankt, De link moet je denk gewoon even kopiëren naar je balk bovenaan.

@Caspar: Ook bedankt. ;)

Wisten jullie trouwens dat jullie ook reacties kunnen plaatsen op de artikels in het archief?
Zonee, Dan weten jullie het nu.^^ ^_^

Bericht@Jeroen: Bedankt, De link moet je denk gewoon even kopiëren naar je balk bovenaan.

@Caspar: Ook bedankt. ;)

Wisten jullie trouwens dat jullie ook reacties kunnen plaatsen op de artikels in het archief?
Zonee, Dan weten jullie het nu.^^ ^_^

Toegevoegd op 09 Dec 2010 om 15:50
Frank
Datum: Donderdag, 09 Dec 2010, 18:02 | Bericht # 28   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 9

Curator

Ik heb 2 nieuwe versies van mijn bericht gestuurd, zouden die even kunnen worden vervangen van het orgineel.
Het is geen nieuwe inzending, maar ik had paar foutjes gemaakt, bij 'TigerKeeper verlangt terug naar de ZTAO' moest het 'medio 2011' zijn, in plaats van '- 2010'.
en bij 'FZAC Reclame artikel'is de link hersteld.

Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
BerichtIk heb 2 nieuwe versies van mijn bericht gestuurd, zouden die even kunnen worden vervangen van het orgineel.
Het is geen nieuwe inzending, maar ik had paar foutjes gemaakt, bij 'TigerKeeper verlangt terug naar de ZTAO' moest het 'medio 2011' zijn, in plaats van '- 2010'.
en bij 'FZAC Reclame artikel'is de link hersteld.

Bericht getypt door - Frank
Toegevoegd op 09 Dec 2010 om 18:02
{Kevin}
Datum: Woensdag, 02 Feb 2011, 17:18 | Bericht # 29   
ZTSF Gegevens

Verzorger

*Blaast stof weg.*
Ik heb de volgende oproep voor iedereen;

Zoo Tycoon Courant zoekt reporters.

Ja, De ZTC is op zoek naar reporters. Die het nieuws opzoeken, info erover verzamelen en naar mij doorsturen.
Zodat ik het in de ZTC kan plaatsen. Als dit voor een tijdje goed loopt, kan er misschien een ZTAO deel komen.
Waarvoor we dan natuurlijk ook speciale ZTAO-Reporters nodig hebben. Maar die functie komt later.
Wat de ZTC nu op dit moment nodig heeft is dus een groepje reporters, die het nieuws verzamelen.
Maakt niet uit watvoor nieuws, als het maar met Zt2 te maken heeft. (Denk aan Desing-Nieuws, Show-Nieuws, Site-Nieuws enz.)

Ik hoop dat jullie hier intresse in hebben, en dat ik zo een aardig groepje reporters kan verzamelen. ;)
Als je vragen hebt, stel ze gerust.

Diertjee, ZTC Beheerder.

Bericht*Blaast stof weg.*
Ik heb de volgende oproep voor iedereen;

Zoo Tycoon Courant zoekt reporters.

Ja, De ZTC is op zoek naar reporters. Die het nieuws opzoeken, info erover verzamelen en naar mij doorsturen.
Zodat ik het in de ZTC kan plaatsen. Als dit voor een tijdje goed loopt, kan er misschien een ZTAO deel komen.
Waarvoor we dan natuurlijk ook speciale ZTAO-Reporters nodig hebben. Maar die functie komt later.
Wat de ZTC nu op dit moment nodig heeft is dus een groepje reporters, die het nieuws verzamelen.
Maakt niet uit watvoor nieuws, als het maar met Zt2 te maken heeft. (Denk aan Desing-Nieuws, Show-Nieuws, Site-Nieuws enz.)

Ik hoop dat jullie hier intresse in hebben, en dat ik zo een aardig groepje reporters kan verzamelen. ;)
Als je vragen hebt, stel ze gerust.

Diertjee, ZTC Beheerder.

Toegevoegd op 02 Feb 2011 om 17:18
Joshua
Datum: Woensdag, 02 Feb 2011, 18:56 | Bericht # 30   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 1

Curator

Erg leuk diertjee ik zou me wel willen aanmelden heb nu toch een rustige tijd op school.

BerichtErg leuk diertjee ik zou me wel willen aanmelden heb nu toch een rustige tijd op school.

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 02 Feb 2011 om 18:56
Search:

Hosted by uCoz