Zoo Tycoon Courant geopend!!
Joshua
Datum: Donderdag, 03 Feb 2011, 20:31 | Bericht # 41
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
Diertjee mag ik nog wel mee doen of niet, want ik heb mijn verslag bijna af.
Bericht Diertjee mag ik nog wel mee doen of niet, want ik heb mijn verslag bijna af. Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 03 Feb 2011 om 20:31
{Kevin}
Datum: Vrijdag, 04 Feb 2011, 15:04 | Bericht # 42
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Verzorger
@Dinojos:Ja, Tuurlijk doe je nog mee. Je staat toch in het lijstje hierboven?^
Bericht @Dinojos:Ja, Tuurlijk doe je nog mee. Je staat toch in het lijstje hierboven?^ Bericht getypt door - {Kevin} Toegevoegd op 04 Feb 2011 om 15:04
{Kevin}
Datum: Maandag, 07 Feb 2011, 16:53 | Bericht # 43
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Verzorger
Je aanmelden voor de functie reporter kan vanaf nu niet meer! De proefartikels moeten voor aanstaande zondag ingeleverd worden, voor degene die al ingestuurd hebben: Helemaal Toppie! Alleen TigerKeeper moet zijn proefartikel nog insturen, dus als je dat nog even zou willen doen, graag.
Bericht Je aanmelden voor de functie reporter kan vanaf nu niet meer! De proefartikels moeten voor aanstaande zondag ingeleverd worden, voor degene die al ingestuurd hebben: Helemaal Toppie! Alleen TigerKeeper moet zijn proefartikel nog insturen, dus als je dat nog even zou willen doen, graag.
Bericht getypt door - {Kevin} Toegevoegd op 07 Feb 2011 om 16:53
jarni
Datum: Maandag, 07 Feb 2011, 16:57 | Bericht # 44
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik heb eigenlijk een vraagje. worden de proefartikels ook gebruikt in de volgende druk?
Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht ik heb eigenlijk een vraagje. worden de proefartikels ook gebruikt in de volgende druk? Bericht getypt door - jarni Toegevoegd op 07 Feb 2011 om 16:57
{Kevin}
Datum: Maandag, 07 Feb 2011, 17:05 | Bericht # 45
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Verzorger
@Jarni: Nee, Dit is alleen om te testen hoe goed je: -Artikels kunt maken. -Leuk nieuws kunt vinden. -De opbouw van je artikels doet.
Bericht @Jarni: Nee, Dit is alleen om te testen hoe goed je: -Artikels kunt maken. -Leuk nieuws kunt vinden. -De opbouw van je artikels doet. Bericht getypt door - {Kevin} Toegevoegd op 07 Feb 2011 om 17:05
Frank
Datum: Donderdag, 10 Feb 2011, 17:38 | Bericht # 46
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
Curator
Ik ben nu dus echt inspiratieloos, maar ook tijdloos. Ik heb het veel te druk met school,ik denk maar dat ik ff iemand ga raadplegen.Added (10 Feb 2011, 17:38) --------------------------------------------- Hij is verzonden via PB in 2 delen
Start a revolution, start a comeback! ~I'm back, In black!
Bericht Ik ben nu dus echt inspiratieloos, maar ook tijdloos. Ik heb het veel te druk met school,ik denk maar dat ik ff iemand ga raadplegen.Added (10 Feb 2011, 17:38) --------------------------------------------- Hij is verzonden via PB in 2 delen
Bericht getypt door - Frank Toegevoegd op 10 Feb 2011 om 17:38
jarni
Datum: Donderdag, 10 Feb 2011, 19:09 | Bericht # 47
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik ben ook druk deze week. maar van het weekeind kan ik weer typen.
Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht ik ben ook druk deze week. maar van het weekeind kan ik weer typen. Bericht getypt door - jarni Toegevoegd op 10 Feb 2011 om 19:09
{Kevin}
Datum: Zondag, 13 Feb 2011, 16:21 | Bericht # 48
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Verzorger
Zoals beloofd: En de reporters zijn....
-Dinojos (Joshua) -Caspar1995 (Caspar) -Chickboy (Ralf) -Jarni (Jarni) -TigerKeeper(Frank) -Jeroen-krokofreak (Jeroen)
Gefeliciteerd! Jullie kunnen meteen beginnen met artikels schrijven! Reporters kunnen vragen stellen via PB aan mij, of vraag even naar m'n E-mail/MSN.
Bericht Zoals beloofd: En de reporters zijn....
-Dinojos (Joshua) -Caspar1995 (Caspar) -Chickboy (Ralf) -Jarni (Jarni) -TigerKeeper(Frank) -Jeroen-krokofreak (Jeroen)
Gefeliciteerd! Jullie kunnen meteen beginnen met artikels schrijven! Reporters kunnen vragen stellen via PB aan mij, of vraag even naar m'n E-mail/MSN.
Bericht getypt door - {Kevin} Toegevoegd op 13 Feb 2011 om 16:21
caspar1995
Datum: Zondag, 13 Feb 2011, 21:31 | Bericht # 49
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
yes, ik zit erbij, ga je de proef artikelen gebruiken? want ik heb de komende tijd wel ff best wel druk!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht yes, ik zit erbij, ga je de proef artikelen gebruiken? want ik heb de komende tijd wel ff best wel druk! Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 13 Feb 2011 om 21:31
{Kevin}
Datum: Dinsdag, 15 Feb 2011, 16:38 | Bericht # 50
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Verzorger
@Caspar: Zoals ik al tegen Jarni zei: 'Kevin schreef..: @Jarni: Nee, Dit is alleen om te testen hoe goed je: -Artikels kunt maken. -Leuk nieuws kunt vinden. -De opbouw van je artikels doet.'
Geeft dit antwoord op je vraag?
Bericht @Caspar: Zoals ik al tegen Jarni zei: 'Kevin schreef..: @Jarni: Nee, Dit is alleen om te testen hoe goed je: -Artikels kunt maken. -Leuk nieuws kunt vinden. -De opbouw van je artikels doet.'
Geeft dit antwoord op je vraag?
Bericht getypt door - {Kevin} Toegevoegd op 15 Feb 2011 om 16:38