ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
1
Verzorger
Nieuws update! - Dagelijks verslag van de Olympische strijd tussen de werelddelen. - Frank (Tigerkeeper) Gepromoveerd van Reporter naar Mede-Beheerder.
Ik weet dat er inmiddels reporters zijn, en een medebeheerder. Toch is de courant inmiddels weer dood gevallen.
Zou je als persoon toch artikelen in kunnen sturen, zodat die weer wat actiever wordt? De laatste update is nu van bijna 1 maand geleden!
Groetjes, Jeweetwelwie
Added (11 Apr 2011, 20:44) --------------------------------------------- Ow ik zie dat er een extra kopjes is om een artikel in te sturen sorry!
Daarnaast heb ik nog wel een idee; waarom hou je niet maandelijks een interview met iemand die iets leuks gedaan heeft ofzo. Want het valt nu weer dood, ondanks de nieuwe reporters. Sorry dat ik het zeg!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Ik ben vandaag bezig geweest met paar nieuwe artikelen, die een totale nieuwe editie zouden kunnen vormen. Morgen ga ik hem waarschijnlijk online zetten. ;D Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
1
Verzorger
@ Jeweetwelwie, Ik zal je gelijk moeten geven, Maar er is niet altijd iets intressant voor de lezers om een interview over te houden. Trouwens nog bedankt voor het insturen van het artikel!
Ik heb door jou wel een idee gekregen, en ik zal het gelijk hier maar ff neergooien: Wat dachten jullie van een maandelijks onderdeel met ''....' vertelt' Hierin vertelt een lid van het ZTSF iets over Zt2, met bijvoorbeeld eigen ervaringen. Maar het moet natuurlijk wel iets intressants zijn. Wat vinden jullie hiervan?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
@ Diertjee, dit lijkt me een heel goed idee, en een goede oplossing, misschien is het wel handig om dat lid ver van te voren alvast te vragen of hij wil deelnemen, want als het totaal onverwachts komt is dat ook wat moeilijk. Verder kan er misschien ook een rubriek 'download van de maand' komen, want er komen wel heel vaak nieuwe downloads die de moeite waard zijn.