ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
jawel, maar we kunnen het toch gewoon gebruiken, ik bedoel, ik wil het best opnieuw insturen hoor maar als de artikelen goed genoeg waren , waarom dan niet gewoon plaatsen?
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
dat vraag ik me eigenlijk ook af, want je hebt nu 6 goede artikelen, als ze namelijk niet goed waren waren de schrijvers toch niet benoemd tot reporter?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Ik vind eigenlijk wel dat ze gelijk hebben. Als de artikels goed zijn, dan kunnen ze net zo goed in de courant. De mijne misschien iets later, omdat ie voor de ZTAO is. Pokemon White team!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
1
Verzorger
@Iedereen: Oké,Oké, Jullie zijn zo overtuigend! (Ben ik eigenlijk wel blij mee..)
Ik zal kijken of ik ze er meteen in kan zetten, Maar jullie kunnen natuurlijk nogsteeds artikels insturen.
EDIT:Gisteravond bijna heel de Courant volgezet, heb alleen nog 1 open vakje. Zal even kijken wat ik daar in kan plaatsen. Als jouw artikel er niet bij staat, betekend niet dat hij niet goed genoeg was, maar dat ik er gewoon geen ruimte meer voor had.
Datum: Woensdag, 16 Feb 2011, 11:10 | Bericht # 55
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Maar komen diegene die er niet in kwamen, wel in de volgende editie? Dat zou dan wel het eerlijksts zijn. Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Datum: Woensdag, 16 Feb 2011, 17:03 | Bericht # 56
1
Verzorger
@TigerKeeper: Dat ligt van het nieuws van dat moment af, niet rot bedoeld maar als er erg spectaculair nieuws is ofz. dan gaat dat natuurlijk voor. (Maakt niet uit wie het schrijft.)
En ik vond artikels waar je meedere pb's voor nodig had een beetje groot, (Ook voor het archief.) maar wel goed hoor.
Datum: Woensdag, 16 Feb 2011, 17:05 | Bericht # 57
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
ook al staat mijne er al bij, dat zou inderdaad wel het eerlijkst zijn. ik moet wel zeggen dat er kleinere artikels gemaakt moeten worden, nadat ik het gister vanaf het begin gevolgd heb (ze pasten niet, vandaar dat er zoveel artikelen niet instaan, er zijn maar 2 grote hokjes). en er zijn 2 BIo Flora artikelen ingestuurd, dus dat gaat dan ook een beetje dubbelop worden
Datum: Donderdag, 17 Feb 2011, 15:44 | Bericht # 59
1
Verzorger
@Jarni: Het is wat anders gemaakt en in twee delen gesplitst, maar oorspronkelijk is het wel jouw artikel. (Het is in 2en gesplitst omdat ik de courant dan meer kon opvullen, en het beter paste.)