De puzzel lijd naar de volgende puzzel en zo steeds door. en bij de laatste puzzel kun je het antwoord insturen, waardoor je een prijs in je prijzenkast kunt verkrijgen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Over die prijs: Ik heb hem al helemaal gedaan, wanneer krijg ik die? (Ik ben niet an=an het aandringen ofzo, gewoon een vraagje.) Banner+Avatar made by McCamel
Ik w8 tot er genoeg mensen zijn die hem hebben gedaan, dan verwerk ik ze allemaal in 1 keer. Probeer trouwens eens niveau moeilijk, want ik zie dat je alleen makkelijk tot nu toe heb gedaan.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ja, ging ik ook doen, maar ik vertrek bijna op reis, en daarom wou ik hem zo snel mogelijk doen, dus koos ik makkelijk... Snap je? Want ik kan normaal gezien heel goed ______'_, maar ik heb weinig tijd... Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Ik snap er nu al niks van. Geloof ik verwijzen ze naar de verkeerde forum. Heel raar, want waar ze verwijzen is niks. Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Ik ben nu de rebus aan het doen, maar ik vind hem erg moeilijk. xD Ik ben toch al best ver, maar sommige krijg ik echt niet opgelost. Pokemon White team!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Zo..klaar. Anyway..ik heb maar voor makkelijk gekozen bij de laatste opdracht, de moeilijke leek mij eigenlijk iets 'te moeilijk'. Ik ga het vandaag nog wel proberen om de moeilijke op te lossen, ik kan het altijd nog proberen. Pokemon White team!