ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
ik zat eerst ook vast bij dat vlees.. na heel lang denken ben ik er toch wel achter gekomen. ik zit nog steeds vast bij de moeilijke sudoko, ik snap er echt niks van!!! Pokemon White team!
Ik heb de rebus maar half opgelost, en toen had ik al door waar ik naartoe moest . Daarna heb ik al die nullen zitten tellen, en wat blijkt? Als crewlid heb je geen wachtwoord nodig voor dat subforum... De sudoku is onmogelijk, ik heb het dan ook maar opgegeven, maar als ik van de week nog tijd heb, ga ik hem zeker nog een keertje proberen (zo makkelijk laat ik me niet uit het veld slaan ) Voor de test had ik trouwens maar een 9 <_< . Forget the crew... Follow the rules!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
Ik weet niet hoe de crew dit heeft gedaan. Maar als je zo maar wat weghaalt is hij idd onmLijk Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
tja, ik heb hem geheel opgelost maar ik word geen wijzer uit, want die foto's die je ziet verwijzen naar niks...... ik snap dat echt niet, waar ik dat moet vinden
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ja, en de moelijke sudoku was echt pittig, maar ik ben er uit, ik hoop dat de prijsen leuk zijn :D, maar dat zal wel goed zitten met crewleden als deze
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!