Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Forum layout is anders
raymondhoek
Datum: Zondag, 01 Maa 2009, 18:39 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Het forum word hard onder handen genomen en kan daarom af en toe offline zijn of vreemd uit zien.
Ik hoop alles zo snel mogelijk klaar te hebben.

Raymond (Site-admin)

BerichtHet forum word hard onder handen genomen en kan daarom af en toe offline zijn of vreemd uit zien.
Ik hoop alles zo snel mogelijk klaar te hebben.

Raymond (Site-admin)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 01 Maa 2009 om 18:39
Laraatje2008
Datum: Zondag, 01 Maa 2009, 18:53 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Ja merkte het net. En nu is het vol in beeld en dat is ook wat minder. Hoop dat het snel in orde is en dat het mooier en mooier wordt. Maar daar reken ik wel op. Groetjes van Laraatje biggrin

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtJa merkte het net. En nu is het vol in beeld en dat is ook wat minder. Hoop dat het snel in orde is en dat het mooier en mooier wordt. Maar daar reken ik wel op. Groetjes van Laraatje biggrin

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 01 Maa 2009 om 18:53
raymondhoek
Datum: Zondag, 01 Maa 2009, 19:21 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Ik zal een kleine uitleg geven:

Het forum zal voortaan geen menu balken meer links in beeld hebben.
Het forum zal breder worden, waardoor alle plaatjes op het forum ook breder worden.
Het forum krijgt een apart uiterlijk dat "automatisch" wisselt.
Het forum zal nog meer optie's krijgen.

Ik hoop dat jullie er niet heel erg veel last van zullen krijgen.

Raymond wink

BerichtIk zal een kleine uitleg geven:

Het forum zal voortaan geen menu balken meer links in beeld hebben.
Het forum zal breder worden, waardoor alle plaatjes op het forum ook breder worden.
Het forum krijgt een apart uiterlijk dat "automatisch" wisselt.
Het forum zal nog meer optie's krijgen.

Ik hoop dat jullie er niet heel erg veel last van zullen krijgen.

Raymond wink

Toegevoegd op 01 Maa 2009 om 19:21
Laraatje2008
Datum: Zondag, 01 Maa 2009, 19:26 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Mooi dat is niet het alleen maar goed. Goed gedaan en groetjes van Laraatje

BerichtMooi dat is niet het alleen maar goed. Goed gedaan en groetjes van Laraatje

Toegevoegd op 01 Maa 2009 om 19:26
raymondhoek
Datum: Zondag, 01 Maa 2009, 20:22 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Momenteel is het forum terug naar de oude layout.
Het nieuwe layout, is achter de schermen opgeslagen, en zullen later opnieuw worden verbeterd.

Raymond (Site-admin) wink

BerichtMomenteel is het forum terug naar de oude layout.
Het nieuwe layout, is achter de schermen opgeslagen, en zullen later opnieuw worden verbeterd.

Raymond (Site-admin) wink

Toegevoegd op 01 Maa 2009 om 20:22
Erry2000
Datum: Woensdag, 25 Maa 2009, 18:22 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 7

Technisch medewerker
Curator

Quote (paultjuh)
Ik dacht al toen ik het las: die nieuwe dingen zie ik allemaal niet Maarja dat komt vast nog wel goed, tot die tijd de oude, die het ook prima doet

En dit is nou een prachtig voorbeeld van een berichtje dat niet alleen nutteloos is, maar ook nog eens onder bumpen valt <_< ...

Pas op met nutteloze berichten in de subfora waar je posts worden opgeteld, daar heb ik namelijk een hekel aan ^_^ !

Forget the crew... Follow the rules!
Bericht
Quote (paultjuh)
Ik dacht al toen ik het las: die nieuwe dingen zie ik allemaal niet Maarja dat komt vast nog wel goed, tot die tijd de oude, die het ook prima doet

En dit is nou een prachtig voorbeeld van een berichtje dat niet alleen nutteloos is, maar ook nog eens onder bumpen valt <_< ...

Pas op met nutteloze berichten in de subfora waar je posts worden opgeteld, daar heb ik namelijk een hekel aan ^_^ !

Bericht getypt door - Erry2000
Toegevoegd op 25 Maa 2009 om 18:22
raymondhoek
Datum: Donderdag, 26 Maa 2009, 23:51 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Forum layout DRASTISCH verranderd

Zoals jullie ongetwijfelt nu merken is het forum HELEMAAL anders...
Het zal hier en daar nog wat bij geschaaft worden...
Maar dit is de basis van de nieuwe layout van het ZTSF forum...

Nieuwe onderdelen:

1: Dit plaatje zal elke keer automatisch verranderen... Hierdoor zal de layout telkens een anders uiterlijk hebben, Door op deze "banner" te klikken kun je terug gaan naar de site, Binnenkort zal er boven aan het forum een aparte link komen om terug te keren naar de ZTSF-startpagina...
2: De Menu Balk is verdwenen, en het forum is VOLLEDIG scherm geworden... Ook zal er binnenkort een Auto-recizer komen (een functie dat de plaatjes automatisch verkleinen), ook deze functie zal volledig scherm worden... Dus hoe groter je beeldscherm, hoe breder het ZTSF op je beeldscherm komt...

We weten dat het HEEL erg wennen is...
Vooral voor de personen met een groot beeld, aangezien er nu veel meer van het beeld gevuld zal zijn...
Maar toch hoop ik dat jullie tevreden zijn met deze nieuwe layout...

Dit zegt echter NIET dat deze layout zo blijft.
Dus mocht je ideeën hebben om het te verbeteren, of mocht je opmerkingen hebben, over bepaalde EXACTE punten waarvan jij vind dat die echt nog aangepakt moeten worden, dan zien we dat graag terug in DIT topic...

Raymond (Site-admin) ;)

BerichtForum layout DRASTISCH verranderd

Zoals jullie ongetwijfelt nu merken is het forum HELEMAAL anders...
Het zal hier en daar nog wat bij geschaaft worden...
Maar dit is de basis van de nieuwe layout van het ZTSF forum...

Nieuwe onderdelen:

1: Dit plaatje zal elke keer automatisch verranderen... Hierdoor zal de layout telkens een anders uiterlijk hebben, Door op deze "banner" te klikken kun je terug gaan naar de site, Binnenkort zal er boven aan het forum een aparte link komen om terug te keren naar de ZTSF-startpagina...
2: De Menu Balk is verdwenen, en het forum is VOLLEDIG scherm geworden... Ook zal er binnenkort een Auto-recizer komen (een functie dat de plaatjes automatisch verkleinen), ook deze functie zal volledig scherm worden... Dus hoe groter je beeldscherm, hoe breder het ZTSF op je beeldscherm komt...

We weten dat het HEEL erg wennen is...
Vooral voor de personen met een groot beeld, aangezien er nu veel meer van het beeld gevuld zal zijn...
Maar toch hoop ik dat jullie tevreden zijn met deze nieuwe layout...

Dit zegt echter NIET dat deze layout zo blijft.
Dus mocht je ideeën hebben om het te verbeteren, of mocht je opmerkingen hebben, over bepaalde EXACTE punten waarvan jij vind dat die echt nog aangepakt moeten worden, dan zien we dat graag terug in DIT topic...

Raymond (Site-admin) ;)

Toegevoegd op 26 Maa 2009 om 23:51
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 27 Maa 2009, 15:45 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Het ziet er heel erg goed uit!! Het wordt met de dag mooier. Goed gedaan Raymond maar ik heb nog wel iets. Over Krokie in de menubalken, zou je die ook niet een zonnebril geven? En tussen de dingen door is het nu grijs, zou je dat een meer groenere kleur geven, bijvoorbeeld, lichtjes groen? Het is verder wel heel erg mooi. Dus, we kunnen ook niet meer zien wie er online is. Dat is wel jammer, want zo kon je de spammer een beetje in de gaten houden. Maar verder picobello!! Goed gedaan en groetjes van Laraatje B)

BerichtHet ziet er heel erg goed uit!! Het wordt met de dag mooier. Goed gedaan Raymond maar ik heb nog wel iets. Over Krokie in de menubalken, zou je die ook niet een zonnebril geven? En tussen de dingen door is het nu grijs, zou je dat een meer groenere kleur geven, bijvoorbeeld, lichtjes groen? Het is verder wel heel erg mooi. Dus, we kunnen ook niet meer zien wie er online is. Dat is wel jammer, want zo kon je de spammer een beetje in de gaten houden. Maar verder picobello!! Goed gedaan en groetjes van Laraatje B)

Toegevoegd op 27 Maa 2009 om 15:45
Frank
Datum: Vrijdag, 27 Maa 2009, 16:22 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

Curator

Erg mooi zelfs, ik kom net op de site en ik schrik me een hoedje, opeens zo veranderd. Maar zoals je zegt is het wel even wennen

Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
BerichtErg mooi zelfs, ik kom net op de site en ik schrik me een hoedje, opeens zo veranderd. Maar zoals je zegt is het wel even wennen

Bericht getypt door - Frank
Toegevoegd op 27 Maa 2009 om 16:22
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 27 Maa 2009, 18:33 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Quote (Laraatje2008)
Het ziet er heel erg goed uit!! Het wordt met de dag mooier. Goed gedaan Raymond maar ik heb nog wel iets. Over Krokie in de menubalken, zou je die ook niet een zonnebril geven? En tussen de dingen door is het nu grijs, zou je dat een meer groenere kleur geven, bijvoorbeeld, lichtjes groen? Het is verder wel heel erg mooi. Dus, we kunnen ook niet meer zien wie er online is. Dat is wel jammer, want zo kon je de spammer een beetje in de gaten houden. Maar verder picobello!! Goed gedaan en groetjes van Laraatje

Er word aan gewerkt...
P.s. De krokodil met de zonnebril is de nieuwe Krokie ^_^ (omdat het ZTSF zo populair is, denkt hij nu dat hij ook populair is <_< )...

Wat is grijs?? Als je de grijs-witte vlakken in de achtergrond bedoelt, die wil ik zou houden, aangezien het al groen genoeg is op deze manier :p

Kijk eens ONDERAAN op het FORUM, daar kun je zien wie er online is...
En op de startpagina etc, kun je nog gewoon in de menu balk kijken... ALLEEN in het forum is deze layout ingevoert (en dat zal zo blijven ook) ;)

Raymond ;)

Bericht
Quote (Laraatje2008)
Het ziet er heel erg goed uit!! Het wordt met de dag mooier. Goed gedaan Raymond maar ik heb nog wel iets. Over Krokie in de menubalken, zou je die ook niet een zonnebril geven? En tussen de dingen door is het nu grijs, zou je dat een meer groenere kleur geven, bijvoorbeeld, lichtjes groen? Het is verder wel heel erg mooi. Dus, we kunnen ook niet meer zien wie er online is. Dat is wel jammer, want zo kon je de spammer een beetje in de gaten houden. Maar verder picobello!! Goed gedaan en groetjes van Laraatje

Er word aan gewerkt...
P.s. De krokodil met de zonnebril is de nieuwe Krokie ^_^ (omdat het ZTSF zo populair is, denkt hij nu dat hij ook populair is <_< )...

Wat is grijs?? Als je de grijs-witte vlakken in de achtergrond bedoelt, die wil ik zou houden, aangezien het al groen genoeg is op deze manier :p

Kijk eens ONDERAAN op het FORUM, daar kun je zien wie er online is...
En op de startpagina etc, kun je nog gewoon in de menu balk kijken... ALLEEN in het forum is deze layout ingevoert (en dat zal zo blijven ook) ;)

Raymond ;)

Toegevoegd op 27 Maa 2009 om 18:33
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Hosted by uCoz