ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Raymond, Mooie goodies hoor, maar waar zijn de mijne, waren die niet mooi genoeg. Wil er nog wel een paar maken hoor!! Maar de goodies zien er mooi uit en perfect gedaan en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Hallo Raymond, Mooie goodies hoor, maar waar zijn de mijne, waren die niet mooi genoeg. Wil er nog wel een paar maken hoor!! Maar de goodies zien er mooi uit en perfect gedaan en groetjes van Laraatje
Zoals gedaan bij die van errol, moeten ze naar de juiste maat worden gemaakt, en er komt een leuke rand omheen... Ook ben ik bezig voor nieuwe downloads... Dus ik heb het een beetje druk... Maar zodra ik ze af heb, komen ze online
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Leuke goodies allemaal Hoewel ik de avatars niet helemaal geweldig vind, beetje eentonig en snel op uitgekeken "Burgers zoo, een reis om de wereld in 1 dag"
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
xJur, stuur ze via een pbtje op naar Raymond, dan komen ze op de site te staan bij de goodies. Heel erg mooi gemaakt en met mooie aparte dieren. Goed gedaan. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Hoi Laraatje Ik zal het eens doorsturen! Er komen vast en zeker meer avatars van mijn kant omdat ik het maken daarvan leuk vind. "Burgers zoo, een reis om de wereld in 1 dag"