ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Kijk eens naar mijn avater, dat is een van de nieuwste avaters die binnenkort op de site komen. Jullie moeten nog even geduld hebben en dan komen er fantatische avaters en wallpapers in Krokie stijl, onze geweldige mascote!! Dus, nog even geduld hebben!! Ik ga ook aan de slag om een leuke avater te maken voor jullie en die zien jullie wel vanzelf verschijnen. Dus, nog even geduld hebben! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Binnenkort zal het goodies gedeelte geopend worden, MAAR, Mocht je denken dat je een leuk idee hebt, OF dat je zelf iets leuks gemaakt hebt in ZTSF-stijl. Dan kun je dat natuurlijk ALTIJD even melden/opsturen. Zowel via PB als Mail (raymondhoekcom@live.nl).
Lara heeft haaar eigen naam erop gezet, De ZTSF letters staan er Automatisch op. Er kan mij gevraagt worden om de letters er in de ZTSF stijd (kleur en type) op te zetten, als je dit wilt wil ik dit alleen via PB zien, niet in dit topic aub... Wat andere mensen doen moeten zij zelf weten.
p.s. De avatar van TigerKeeper, komt van mij vandaan, vandaar dat het zo goed bij de ZTSF-stijl past
@ Goodies nieuws...
Het einde naderd... Alles word netje gemaakt, en gereed voor de opening... Mocht je nog voor de opening een zelf gemaakte avatar/banner/emoticon/wallpaper/ansichtkaart, dan kun je die nog altijd naar me opsturen per mail of PB.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Quote (raymondhoek)
p.s. De avatar van TigerKeeper, komt van mij vandaan, vandaar dat het zo goed bij de ZTSF-stijl past
Ja, nu je het zegt heb je eigenlijk wel gelijk. Lijntje, de naam en een dier. Er komt wel veel overeen Ik loop voor. Maar ik wil een van die vijf dingen maken, ben er mee bezig Ik hoop dat het wat moois wordt .
TigerKeeper
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!