Aangezien dat er best wel veel soorten Game's zijn, is er nu een "Games hoek" aan gemaakt. Hier kun je praten over allerlei soorten game's. Momenteel zijn de volgende aparte forum's aangemaakt: Forum game's
PC game's
DS-game's
Wii-Game's
PS-Game's
PSP-Game's
Mocht je nog echt een bepaald forum missen in de games hoek, dan kun je dat hier melden. Ik hoop dat het foruym hierdoor weer net even iets overzichtelijker word.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja veel beter nu. Ik wist niet waar ik de mijne over rollercoaster moet plaatsen en nu weet ik het wel. Goed gedaan Raymond, groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Beter, hebben ze op ZT.NL ook. Daar is het erg overzichterlijk, en nu hier dus ook. Ik voelde de hele tijd al dat ik iets miste, maar wist niet wat. En nu weet ik dat wel: De Game Hoek! Perfect zo!
Frank (TigerKeeper)
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Datum: Donderdag, 07 Mei 2009, 22:15 | Bericht # 8
joren
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 15 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Fijn het is wat overzichtelijker maar of er veel in gepost wordt ik weet het niet. Ik denk dat het beter 4 verschillende kan maken: PC-games Nintendo-games (waaronder camecube/ds/wii enz) Sony-games (waaronder playstation/psp enz) Xbox-games (waaronder xbox/xbox360 enz) AAAAAHHH
Fijn het is wat overzichtelijker maar of er veel in gepost wordt ik weet het niet. Ik denk dat het beter 4 verschillende kan maken: PC-games Nintendo-games (waaronder camecube/ds/wii enz) Sony-games (waaronder playstation/psp enz) Xbox-games (waaronder xbox/xbox360 enz)
Ben ik het niet mee eens. Er zijn ook mensen die er wel over willen praten maar vaak geen extreme details weten, zoals het bedrijf waar hij vandaan komt. De Xbox games zijn duidelijk. Maar het zal niet moeilijk worden om vragen te krijgen als: Ik wil een topic openen over een ds spel, waar moet ik dat doen. Die mensen sta ik graag te woord. Maar als ik er 2 per dag ziet in mijn PB-box word het wel irritand :P
Datum: Donderdag, 07 Mei 2009, 22:40 | Bericht # 10
joren
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 15 Prijzenkast:
0
Stagiaire
hier heb je een punt en als je het zo wilt houden dan zal ik het vooral doen maar nog 1 vraagje is het camecube topic wel nodig worden daar nog wel spellen voor gemaakt? alhoewel ik kan best begrijpen dat je er nog over wilt praten en de dsi valt onder ds games neem ik aan. AAAAAHHH