ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Heey Ray, gefeliciteerd met je site van 3000 leden Ik denk dat dit wel een van de meest actieve ztfansites is van de wereld. Dus deze site doet het wel goed, volgens mij.
Nog gefeliciteerd. Errol ik vind de 1000 een mooi aantal om aandacht aan te besteden. Het is en blijft veel leden voor deze site.
Groetjes, Jeweetwelwie
3000 bedoel je? Dat is toch precies wat ik zeg? Het is geen échte mijlpaal (bij een mijlpaal denk ik aan 1000, 2500, 5000, 10.000 enz.), maar wel een fantastische prestatie... Forget the crew... Follow the rules!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 10 Prijzenkast:
0
Stagiaire
gefeliciteerd! dit is een mooie, en die 5000 moeten we zeker gaan halen! ray, ik weet dat dit niet de juiste plaats is maar de nieuwe site is super, en ik vind je onderwatertunnel geweldig. mooier zelfs dan die van snowleo hij heeft er gewoon bezoekersstandbeelden in gegooid denk ik By dutchtimnl1 at 2011-11-07
Gefeliciteert hoor, 3000 leden. erg mooie website trouwens! ik ga deze, vanwegen projecten erg goed in de gaten houden! ik hoop dat een paar van de mooiste (bv. de onderwatertunnel) niet exclusive zijn (het is geen aandrang hoor, je moet je eigen mening volgen, Raymond, alleen leek het me leuk als iedereen er van kon genieten!) dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 1 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
woow, al je nieuwe pojecten zien er geweldig uit, ik heb de site echt van top tot teen bekene, helemaal top gemaakt ray! ik kende het reptielen pak trouwens helemaal niet, maar ik zie uit om terrariums te gaan maken. mijn interesse in daadwerkelijk zoo tycoon spelen was helemaal weg, maar ik krijg er weer echt zin in
hey maar je zecht zo bij je nooduitgangenpack ''Ik vond het maar apart dat je dit niet voor Zoo Tycoon 2 had, dus ging ik aan het werk met dit als het resultaat'' terwijl ik je tog echt een mailje heb gestuurt me het idee erin ^^
Dan weet ik niet welke mail je hebt gebruikt, maar deze is niet bij mij gekomen, want dit idee kwam bij mij thuis vandaan Zij hebben me er tenminste toe aangespoort. Maar bedankt dat je m'n site leuk vind.