Bij deze wil ik bekent maken dat ik nu over alle Zt2 contesten ga die door leden bedacht zijn. Dit omdat Raymond het te druk heeft om zich daar ook allemaal mee bezig te houden. Om te beginnen zal ik twee punten naar voren brengen:
1) Je kan een contest aanvragen in het Aanvraagtopic. Je contest zal wel goed doordacht moeten zijn en er zullen duidelijke regels gemaakt moeten worden. Ook zal er worden gekeken of er niet teveel contest lopen zodat het niet te vol wordt met contesten.
Je moet dus zelf alles bedenken als je een contest aanvraagt!! Eventueel zal ik dan verbeteringen aanbrengen.
2) Bij Raymond was een aanvraag binnengekomen van McCamel om een maandelijks contest te houden. Wij (ik en raymond) vinden dit een onwijs goed idee. Daarom willen we hier ook direct mee starten. Het lijkt een beetje op de foto wedstrijden van zt.nl alleen dan in zootycoon.
Ik zal er even een korte uitleg over geven:
Er wordt 1x per maand een onderwerp gegeven om in zt2 te maken en dan kan iedereen wat iets insturen. De maand erna komt er een poll waarbij iedereen kan stemmen welke hij/zij het beste vind. Degene wie de meeste stemmen krijgt wint (duidelijk) Vervolgens is er elke maand een winnaar die een prijs in zijn/haar prijzenkast krijgt. Er zijn 11 contesten per jaar. Januari t/m November. In Januari wordt de Supercontestbouwer van 2012 gekozen. Dit gebeurd door middel van stemmen van de eerdere winnaars van dat jaar. Per contest mag iedereen 1(!) foto insturen (tenzij anders is besloten).
voorbeeld: Contest is duurzaamheid. Vervolgens maak je iets in zt2 dat te maken heeft met duurzaamheid en maak je hier een foto van. Deze plaats je in het hiervoor aangemaakte topic met eventuele toelichting. En de maand daarna kan er uit alle inzendingen de winnaar gekozen worden.
Op (of rond) 1 januari wordt de eerste contest bekend gemaakt en kunnen mensen ook iets insturen.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is
grtz, Terdo Always look on the bright side of life!
@ Aurlord, Het is wel anders hoor. Hier wordt er gestemt over de winnaars. En komt er een onderwerp en niet bijvoorbeeld een hok Always look on the bright side of life!