Datum: Donderdag, 09 Feb 2012, 17:51 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
als het ineen bepaald gebied zoals Nederland wel die reclame is, kan je dan niet niet de site 'zogezegd' onder een ander land, dat de reclame alsnog weg is... om eerlijk te zijn geloof ik het 'test' deel niet helemaal... idereen wet dat het aangenamer zonder is dus dat lijkt mij meer een uCoz uitvlucht, ze doen het waarschijnlijk dus gewoon voor die €20 denk ik
@ krieke668, Ja, ik denk dat ze niet genoeg geld kunnen krijgen met die pack's waar je een website mee kan bouwen, en ze proberen nu aan geld te komen door die reclame balk en die 20 euro Nou ik kan ze zeggen zo komen ze al helemaal niet aan geld Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Donderdag, 09 Feb 2012, 19:09 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ wollykonijn, ze geven geen reclame omdat ze het mooi vinden, het is pure business, zo komen ze aan hun geld waarmee ze servers, en personeel,... betalen
Datum: Donderdag, 09 Feb 2012, 21:56 | Bericht # 24
darkman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Dat de balk nu weg is wil natuurlijk nog niet zeggen dat hij niet terugkomt, als er genoeg op geklikt wordt genereerd dat natuurlijk geld voor het bedrijf, dus een reden om hem definitief te maken.
Na wat klachten te hebben geplaatst bij ucoz hebben zij besloten om de oude balk terug te halen. Wij zijn ucoz hier erg blij om aangezien wij hierdoor bij ucoz kunnen blijven.
Huh, i zie niks van een reclame balk hoor Miss. komt het dan nog Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Het is alweer opgelost. Het bleek een storing bij ucoz. Waardoor de 18+ reclame overal kwam in plaats van alleen bij 18+ websites. Sinds vanmorgen vroeg is het alweer opgelost, dus jullie zouden er vrijwel geen last mee moeten hebben gehad.