Vervelende reclame balk
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 07 Feb 2012, 22:22 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Sommige zullen hebben gemerkt dat er een vervelende reclame balk staat rechts boven in beeld. Inmiddels heb ik met wat coderings werk de banner zelf weten te laten verdwijnen. Vooralsnog lukt me dat niet met de 'close' knop. Ik zal uiteraard met ucoz in gesprek gaan om dit tot een goede oplossing te laten brengen. Raymond (Site-admin)
Bericht Sommige zullen hebben gemerkt dat er een vervelende reclame balk staat rechts boven in beeld. Inmiddels heb ik met wat coderings werk de banner zelf weten te laten verdwijnen. Vooralsnog lukt me dat niet met de 'close' knop. Ik zal uiteraard met ucoz in gesprek gaan om dit tot een goede oplossing te laten brengen. Raymond (Site-admin) Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 07 Feb 2012 om 22:22
NielsG
Datum: Dinsdag, 07 Feb 2012, 22:26 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Je zei 't al via MSN, erg goed gedaan. Tip tegen iedereen! Op de Browser Safari werkt deze 'hack' niet.
Bericht Je zei 't al via MSN, erg goed gedaan. Tip tegen iedereen! Op de Browser Safari werkt deze 'hack' niet. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 07 Feb 2012 om 22:26
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 07 Feb 2012, 22:31 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
Internet Explorer 6 t/m 10: Werkt, hij verwijnt in het niets, wel komt er een horizontale scroll balk naar het oneindige. Google Chrome : Werkt, wel dien je de cache leeg te maken (via opties) Firefox : Werkt Opera : Werkt Safari : Werkt niet/gebrekkig
Bericht Internet Explorer 6 t/m 10: Werkt, hij verwijnt in het niets, wel komt er een horizontale scroll balk naar het oneindige. Google Chrome : Werkt, wel dien je de cache leeg te maken (via opties) Firefox : Werkt Opera : Werkt Safari : Werkt niet/gebrekkigBericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 07 Feb 2012 om 22:31
thomvonder
Datum: Woensdag, 08 Feb 2012, 08:40 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Mooi dat je hem hebt weggehaald, het was echt heel irritant
Bericht Mooi dat je hem hebt weggehaald, het was echt heel irritant Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 08 Feb 2012 om 08:40
wollykonijn
Datum: Woensdag, 08 Feb 2012, 09:33 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
Ja het was zeker irritant! Goed gedaan, ben blij hier mee hoef ik die balk niet meer aan te zien
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht Ja het was zeker irritant! Goed gedaan, ben blij hier mee hoef ik die balk niet meer aan te zien Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 08 Feb 2012 om 09:33
McCamel
Datum: Woensdag, 08 Feb 2012, 16:06 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Werkt, wel dien je de cache leeg te maken (via opties)
Wat wordt hier mee bedoelt?
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht Quote
Werkt, wel dien je de cache leeg te maken (via opties)
Wat wordt hier mee bedoelt?Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 08 Feb 2012 om 16:06
krieke668
Datum: Woensdag, 08 Feb 2012, 19:49 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Reputatie: 6
Curator
@ McCamel , dat snap ik ook niet helemaal nee... maar bij mij is de reclame ook weg zonder die "cache" leeg te maken...
Bericht @ McCamel , dat snap ik ook niet helemaal nee... maar bij mij is de reclame ook weg zonder die "cache" leeg te maken...Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 08 Feb 2012 om 19:49
McCamel
Datum: Woensdag, 08 Feb 2012, 21:19 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
@ krieke668 , ja bij mij ook!
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht @ krieke668 , ja bij mij ook!Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 08 Feb 2012 om 21:19
catfreako
Datum: Woensdag, 08 Feb 2012, 22:00 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
Ook bij mij is dat zo!
Bericht veranderd door: catfreako - Woensdag, 08 Feb 2012, 22:01
Bericht Ook bij mij is dat zo! Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 08 Feb 2012 om 22:00
raymondhoek
Datum: Woensdag, 08 Feb 2012, 22:38 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
Damens en heren ik heb zojuist te horen gekregen dat als de balk NIET zichtbaar is dat wij dan niet voldoen aan de 'regels' van ucoz, waardoor het ztsf zonder pardon kan worden verwijderd. Laten we het dan zo of zullen we het even op safe spelen en nu even de reclame terug plaatsen en vervolgens verder in gesprek gaan met ucoz?? Raymond (Site-admin)
Bericht Damens en heren ik heb zojuist te horen gekregen dat als de balk NIET zichtbaar is dat wij dan niet voldoen aan de 'regels' van ucoz, waardoor het ztsf zonder pardon kan worden verwijderd. Laten we het dan zo of zullen we het even op safe spelen en nu even de reclame terug plaatsen en vervolgens verder in gesprek gaan met ucoz?? Raymond (Site-admin) Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 08 Feb 2012 om 22:38