Om voortgang van nieuwe onderdelen van het ZTSF denken wij er over om de ZTSF crew uit te breiden met een nieuwe Technisch Medewerker. Hiervoor zijn wij echter alleen op zoek naar mensen met verstand van HTML. Het is nog niet zeker of er ook daadwerkelijk een nieuw crewlid gaat komen, maar denk je dat jij geschikt bent? Overtuig ons dan!
Laat ons weten wat jouw kwaliteiten en ervaringen zijn met website buidling en HTML, en misschien werk jij dan binnekort mee achter de schermen op het ZTSF.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Hallo, Ik heb wel verstand van HTML. Kijk eens op BNAK. http://bnak.ucoz.com/ Dit is een site voor Aardrijkskunde voor school door mij en wat vrienden. En gemaakt door mij.
Ik heb nu al m'n HTML kennis uitgebreid. Maar ik denk niet dat ik daar voor een aparte site hoef te maken. Mvg, NielsGuchelaar
Datum: Donderdag, 29 Maa 2012, 08:27 | Bericht # 7
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
mag je hier ook soliciteren voor gewoon crewlid?
anyways, ik kan toaal geen HNL en be dyslectische, ben niet de laatste tijd neit al te actief geweest en heb geen ZTAO Maaaaaaaaaaaar ik ben wel heel gezellig, ben een van de oudste leden, en ik ken de regels (nooit spam rapport) en ik ken de site, samen met de mensen die hier boven al soliciteren , denk ik wel het beste
naja, totaal begrijpelijk als ik er niet bij kan, ik heb ook een hele boel nadelen, dus denk er maar ff overna, elke beslissing is goed.
caspar
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht veranderd door: caspar1995 - Donderdag, 29 Maa 2012, 08:27
Datum: Donderdag, 29 Maa 2012, 11:35 | Bericht # 8
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Quote (caspar1995)
mag je hier ook soliciteren voor gewoon crewlid?
anyways, ik kan toaal geen HNL en be dyslectische, ben niet de laatste tijd neit al te actief geweest en heb geen ZTAO Maaaaaaaaaaaar ik ben wel heel gezellig, ben een van de oudste leden, en ik ken de regels (nooit spam rapport) en ik ken de site, samen met de mensen die hier boven al soliciteren , denk ik wel het beste
naja, totaal begrijpelijk als ik er niet bij kan, ik heb ook een hele boel nadelen, dus denk er maar ff overna, elke beslissing is goed.
caspar
Maar Casper, je weet dat dit alleen voor HTML kenner is? Dus niet voor Moderator.
Datum: Donderdag, 29 Maa 2012, 15:50 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
http://s4.zetaboards.com/PokeGarden/index/ Deze heb ik gemaakt samen met Chickboy, hoewel hij het de meeste technische dingen heeft gedaan. Ik heb ook nog een aantal andere sites gemaakt, maar de uCoz fora waren inactief en verwijderd en mijn Zetaboards fora heb ik de links niet meer van.
Bericht veranderd door: IK - Donderdag, 29 Maa 2012, 15:51
Hoi, misschien kennen jullie mij niet, in dat geval: ik ben Alex, en ik was een tijd geleden hier best actief , maar nu niet meer echt zo. Wel blader ik nog steeds vaak de showroomtopics en andere topics door, ik geef alleen geen reacties.
Ik heb vrij veel ervaring met HTML, ik heb voor het vak Informatica een website moeten bouwen en ben daarna verder gegaan met het leren van HTML. Hier is een link naar een site die ik voor mijn broer gebouwd heb: http://raymondvanderwerff.hostzi.com/. Voor deze site heb ik enkel Kladblok gebruikt, geen andere programma's, elke letter HTML die je in de bron ziet staan heb ik dus zelf getypt. De site is volledig in XHTML geschreven, de "moeilijkste" HTML-taal die er is, als je hem gaat valideren op bijvoorbeeld http://validator.w3.org/ zul je wel fouten zien, maar dat komt doordat "000webhost.com", waar ik hem gehost heb, een stuk code onderaan de pagina plakt, vandaar deze fouten.
Ik zou graag mee willen werken aan het beheer en onderhoud van dit forum, de bovenstaande personen lieten ook hun sites/forums zien, maar dat wordt toch gewoon gemaakt met een soort form-builder van ucoz.com? Ik hoor jullie reactie wel,