Nieuw crewlid
Erry2000
Datum: Maandag, 04 Jun 2012, 23:16 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
7
Technisch medewerker
Curator
Een paar maanden geleden zette de ZTSF crew een vacature uit voor plaatsje in de crew. We waren op zoek naar iemand die verstand had van html, en achter de schermen kon helpen. Het is oplettende leden vast al opgevallen dat er inmiddels ook daadwerkelijk een crewlid is toegevoegd. Wij verwelkomen Alexx als nieuwste technisch medewerker van het ZTSF. Het feit dat we Alexx aan bij de crew gehaald hebben heeft alles te maken met het gloednieuwe project waar we de komende maanden met de hele crew aan gaan werken. Er moet erg veel gebeuren en dus zal zijn verstand van html erg goed van pas komen. We hopen op een langdurige en prettige samenwerking met Alexx. De (overige) ZTSF crewleden
Forget the crew... Follow the rules!
Bericht Een paar maanden geleden zette de ZTSF crew een vacature uit voor plaatsje in de crew. We waren op zoek naar iemand die verstand had van html, en achter de schermen kon helpen. Het is oplettende leden vast al opgevallen dat er inmiddels ook daadwerkelijk een crewlid is toegevoegd. Wij verwelkomen Alexx als nieuwste technisch medewerker van het ZTSF. Het feit dat we Alexx aan bij de crew gehaald hebben heeft alles te maken met het gloednieuwe project waar we de komende maanden met de hele crew aan gaan werken. Er moet erg veel gebeuren en dus zal zijn verstand van html erg goed van pas komen. We hopen op een langdurige en prettige samenwerking met Alexx. De (overige) ZTSF crewleden Bericht getypt door - Erry2000 Toegevoegd op 04 Jun 2012 om 23:16
IK
Datum: Dinsdag, 05 Jun 2012, 16:08 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Was me inderdaad al opgevallen. Gefeliciteerd!
Bericht Was me inderdaad al opgevallen. Gefeliciteerd! Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 05 Jun 2012 om 16:08
NielsG
Datum: Dinsdag, 05 Jun 2012, 16:26 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Gefeliciteerd Alexx ! Je verdient het !
Bericht Gefeliciteerd Alexx ! Je verdient het ! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 05 Jun 2012 om 16:26
krieke668
Datum: Dinsdag, 05 Jun 2012, 16:34 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6
Curator
Het was me ook al een tijdje opgevallen dat ie deel van de crew was! @alexx, gefeliciteed!
Bericht Het was me ook al een tijdje opgevallen dat ie deel van de crew was! @alexx, gefeliciteed! Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 05 Jun 2012 om 16:34
wollykonijn
Datum: Dinsdag, 05 Jun 2012, 16:42 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
idd, gefeliciteerd.. Ik hoop dat je het hier als Crew lid nog naar je zin zult hebben
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht idd, gefeliciteerd.. Ik hoop dat je het hier als Crew lid nog naar je zin zult hebben Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 05 Jun 2012 om 16:42
dennis11
Datum: Dinsdag, 05 Jun 2012, 16:44 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Alexx veel plezier als technisch medewerker van het ZTSF.
Bericht Alexx veel plezier als technisch medewerker van het ZTSF. Bericht getypt door - dennis11 Toegevoegd op 05 Jun 2012 om 16:44
catfreako
Datum: Dinsdag, 05 Jun 2012, 16:48 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
Het was me inderdaad opgevallen. Gefeliciteerd Alexx! Is hij alleen crewlid voor die actie of voor altijd?
Bericht Het was me inderdaad opgevallen. Gefeliciteerd Alexx! Is hij alleen crewlid voor die actie of voor altijd? Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 05 Jun 2012 om 16:48
Real_thomas
Datum: Dinsdag, 05 Jun 2012, 17:58 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
Gefeliciteerd Alexx! Je verdient het!
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht Gefeliciteerd Alexx! Je verdient het! Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 05 Jun 2012 om 17:58
hananas59
Datum: Dinsdag, 05 Jun 2012, 18:43 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
gefeliciteerd je verdient het ik hoop da ej deze site lang zal helpen
Bericht gefeliciteerd je verdient het ik hoop da ej deze site lang zal helpen Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 05 Jun 2012 om 18:43
boerroel545
Datum: Woensdag, 06 Jun 2012, 19:53 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 9
Curator
het was me nog niet op gevallen maar alexx gefeliciteerd je verdient het
Bericht het was me nog niet op gevallen maar alexx gefeliciteerd je verdient het Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 06 Jun 2012 om 19:53