Beste ZTSF-ers. Al weken geleden kwam een aankondiging voor een groots iets. Dit 'grootse' iets zal behoorlijk lang op zich laten wachten. Om dit op te bouwen zullen bepaalde delen van het ztsf tijdelijk offline moeten worden gehaald. Dit proberen wij uiteraard zo min mogelijk te doen en als het gebeurd, het 's avonds laat te doen.
Status Wij hebben een speciale pagina gemaakt waarop je gemakkelijk en snel kunt zien of alles van het ZTSF werkt (zonder problemen). Deze kunt je --> hier <-- vinden.
Ook als er problemen bekend zijn bij bepaalde delen kun je dat daar lezen. Het ZTSF zal verder wel toegankelijk blijven en tot de grootse onthullig zal het blijven zoals het nu is. Dus er zullen ook gewoon ondertussen actie's en dergelijke worden gehouden.
Video Wij gaan nog niet inhoudelijk vertellen wat dit 'grootse' inhoud, het enige wat we vandaag gaan onthullen is dit:
Bedankt voor het kijken, en laat gerust een berichtje achter.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
28 maart 2013. Daarom dit topic :/ Hier werd ik veel wijzer van xD Wordt er tussendoor nog wat over gezegd? Edit: WAITWAITWAIT 28 maart is de verjaardag van het ZTSF, voor de 5e keer. Gotcha. Spannend.
Bericht veranderd door: IK - Zondag, 01 Jul 2012, 21:36
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
warom zolang wachten maar dan moet het nieuwe forum toch wel heel goed worden als het opas over een 8 plaatsvindt (P.s. wel goeie muziek)(new york city surprise)
leuk ben echt benieuwd hoe het er uit gaat zien maar duurt die make -over zo lang? en ik vind het ook knap hoe dat filpje is gemaakt! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam