Openbare vergadering!!
McCamel
Datum: Donderdag, 06 Sep 2012, 22:30 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
Curator
Ook ik zal proberen van de partij te zijn. Nieuwe leden zullen mij niet kennen maar de veteranen zullen weten wie ik ben
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht Ook ik zal proberen van de partij te zijn. Nieuwe leden zullen mij niet kennen maar de veteranen zullen weten wie ik ben Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 06 Sep 2012 om 22:30
Jeweetwelwie
Datum: Donderdag, 06 Sep 2012, 22:34 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ McCamel , Fijn dat ook jij terug komt voor de vergadering. Hopelijk kan de crew genoeg verbeteren, zodat ook jij en de andere 'oude' leden terug komen. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ McCamel , Fijn dat ook jij terug komt voor de vergadering. Hopelijk kan de crew genoeg verbeteren, zodat ook jij en de andere 'oude' leden terug komen. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 06 Sep 2012 om 22:34
McCamel
Datum: Donderdag, 06 Sep 2012, 22:59 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Precies, ik heb heel wat recht te zetten hier... Ik ga heel erg mijn best doen en zal op Gaia ook een goed woordje voor het ZTSF doen Ik heb Niels, mijn vaste maatje, in ieder geval gevraagd mee te komen doen en helpen. Ik hoop dat we er met zijn allen iets moois van kunnen maken, het met zijn allen verbeteren
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht Precies, ik heb heel wat recht te zetten hier... Ik ga heel erg mijn best doen en zal op Gaia ook een goed woordje voor het ZTSF doen Ik heb Niels, mijn vaste maatje, in ieder geval gevraagd mee te komen doen en helpen. Ik hoop dat we er met zijn allen iets moois van kunnen maken, het met zijn allen verbeteren Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 06 Sep 2012 om 22:59
carnotaurus
Datum: Vrijdag, 07 Sep 2012, 07:19 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Goed gesproken ehh... getypt! en natuurlijk weet in nog wie je bent!
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Goed gesproken ehh... getypt! en natuurlijk weet in nog wie je bent! Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 07 Sep 2012 om 07:19
NielsG
Datum: Vrijdag, 07 Sep 2012, 16:48 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Zoals het Kameeltje al zei, is dat ik ook van de partij ben. xD
Bericht veranderd door: NielsGuchelaar - Vrijdag, 07 Sep 2012, 20:19
Bericht Zoals het Kameeltje al zei, is dat ik ook van de partij ben. xD Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 07 Sep 2012 om 16:48
timo13
Datum: Vrijdag, 07 Sep 2012, 17:05 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Ik zal er ook op allebei de dagen proberen te zijn xD
Bericht Ik zal er ook op allebei de dagen proberen te zijn xD Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 07 Sep 2012 om 17:05
IK
Datum: Vrijdag, 07 Sep 2012, 17:12 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Ik zal er zijn!
Bericht Ik zal er zijn! Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 07 Sep 2012 om 17:12
raymondhoek
Datum: Zondag, 09 Sep 2012, 12:40 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Wegens technische redenen kan de vergadering van vanavond NIET doorgaan!! Om nog onbekende redenen blokkeert de chat in de bedoelde pagina. Er is al contact met Ucoz opgenomen die hebben aangegeven het te zullen repareren. Echter zal dit vandaag niet meer gaan lukken. De Vergadering van vandaag zal een week opgeschoven worden, dus naar: - 16-09-2012 (19:00) De vergadering van aanstaande Dinsdag gaat vooralsnog gewoon door. Onze excuses voor het ongemak. Mvg, Raymond (Site-admin)
Bericht Wegens technische redenen kan de vergadering van vanavond NIET doorgaan!! Om nog onbekende redenen blokkeert de chat in de bedoelde pagina. Er is al contact met Ucoz opgenomen die hebben aangegeven het te zullen repareren. Echter zal dit vandaag niet meer gaan lukken. De Vergadering van vandaag zal een week opgeschoven worden, dus naar: - 16-09-2012 (19:00) De vergadering van aanstaande Dinsdag gaat vooralsnog gewoon door. Onze excuses voor het ongemak. Mvg, Raymond (Site-admin) Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 09 Sep 2012 om 12:40
Cheeta7
Datum: Zondag, 09 Sep 2012, 12:54 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Dat is jammer! Ik had er naar uitgekeken. Jullie kunnen er natuurlijk niets aan doen. Dan maar uitkijken naar die van dinsdag
Bericht Dat is jammer! Ik had er naar uitgekeken. Jullie kunnen er natuurlijk niets aan doen. Dan maar uitkijken naar die van dinsdag Bericht getypt door - Cheeta7 Toegevoegd op 09 Sep 2012 om 12:54
ZooM
Datum: Maandag, 10 Sep 2012, 19:26 | Bericht # 30
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Ik zal misschien meedoen, maar dat weet ik nog niet zeker... Ik hoop dat het hier dan weer een stukje leuker word... xD
Bericht Ik zal misschien meedoen, maar dat weet ik nog niet zeker... Ik hoop dat het hier dan weer een stukje leuker word... xD Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 10 Sep 2012 om 19:26