Van 01-01-2013 tot 28-01-2013 kunnen jullie de behaalde punten inleveren bij de Kerst Shop. Inmiddels kun je geen punten meer behalen. Het maximum aantal haalbare punten is 285, meer valt er dus niet te besteden. Er zijn dit jaar voor de verandering niet alleen downloads, maar ook andere interessante producten liggen er in de schappen. Dus kijk snel in de shop:
Hieronder vind je onze schappen. Om iets aan te schaffen kun je heel simpel in dit topic achter laten wat je wilt hebben (en wellicht hoeveel). Vervolgens zullen we de code's controleren waarna eventuele foute/valse code's worden verwijderd. Daarna word het 'bedrag' weggehaald, waarna je per PB het object toegestuurd zal krijgen.
Bij sommige producten kan het zijn dat er een uitleg nodig is. Deze uitleg vind je onder de schappen.
(*) 25 Punten (per 50 views), Persoonlijke reclame: Hierbij gaat het om reclame die je kunt aanschaffen voor boven het forum (de banner). Je kunt hierbij je reclame maken voor je Trade center, Showroom of gewoon even een leuk plaatje plaatsen. Voor 25 Punten krijg je 50 Views (dit is hoe vaak hij bekeken kan worden). Je kunt er zelf voor kiezen of je zelf een banner maakt of het laat doen door de crew.
(**) 70 Punten, Persoonlijke Design Oplossingen: Beginnend designer?? Ik kan best begrijpen dat je tegen een probleem aan loopt die je niet opgelost krijgt. Of dat je wel eens snel wilt weten hoe je een bepaald object moet maken. Als je dit product aanschaf kun je je vragenvuur aan Raymond Hoek stellen of natuurlijk een download opsturen die je aangepast wilt hebben op een bepaalde manier.
(***) 75 Punten, ZTAO Dier naar keuze: Voor 75 punten kun je een ZTAO diersoort naar keuze krijgen. Dit gaat dan om 1xV of 1xM (mag zelf worden gekozen). De gekozen diersoort mag niet in een fokprogramma zitten. En als dit product meerdere keren word aangeschaft mag je niet dezelfde diersoort kiezen.
(****) 1 Punt (per 30 credits), ZTAO Credits: Per punt kun je 30 credits erbij krijgen. Er zit wel een maximum van 5000 credits op!
Wanneer de aanvragen behandeld worden kan niet worden gezegd. Geduld is een schone zaak. We proberen alle aanvragen binnen 2 weken behandeld te hebben. We hopen dat jullie de game leuk vonden dit jaar.
@ raymondhoek, Ik wil graag: ZTAO Dier naar keuze (3x) Ik zag dat ik er nog een paar over had doe dan maar Credits. Ik weet namelijk niet of er nog iets af gaat ivm dubbel klikken? Ik kan helaas geen downloads meer toevoegen bij mijn Zoo Tycoon. Mijn computer kan dat niet aan
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Ik weet totaal niet hoe alles er uit ziet, en ik kan maar 1 misschien 2 dingen aanvragen. Zou ik misschien wat screenies mogen zien? Kan ik btw ook credits inruilen voor punten? (dus andersom als in de shop). Ik had namelijk niet zoveel tijd om 285 kerstmannen uit een machine te halen.. o_o Pokemon White team!