Er zijn jammer genoeg nog steeds leden die geen eigen avatar hebben. En de standaard avatar is leuk, maar word wel ééntonig. Dus voortaan hebben de Designers en Actieve leden die nog steeds geen eigen avatar hebben, een andere avatar dan de andere leden
Nu hebben we: Actieve leden: Toendra avatar Designers: Moeras avatar Overige leden: Tropische avatar
Maar het liefste dat we zien, is dat iedereen een eigen unieke avatar heeft
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Mooi dat nu mensen verschillende automatische avatars hebben, ik begon chagrijnig te worden van die tropische dingen! Goed dat er nou afwisseling is! Heel goed zelfs!
Frank (TigerKeeper)
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ik denk juist dat dit de reden is dat mensen geen eigen avatar nemen. ze zien dat ze er al een hebben, en die valt waarschijnlijk al goed in de smaak. als ze standaard geen avatar hebben, zullen mensen eerder een eigen avatar nemen, dan een voorgekauwd ding met naam dat er al goed uit ziet. maar het ziet er nu al een stuk beter uit! de nieuwe nederlandse designer! vragen over zt of designen? pb me!
Datum: Donderdag, 05 Nov 2009, 20:40 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja ik vind het wel slim van die nieuwe avaters maar ik heb ze eigenlijk nog niet gezien en ik zou het leuk vinden als ze hier toch wel worden geshowsd. Meestal hebben mensen toch snel hun eigen avaters en dat is heel erg mooi. Maar ik ben benieuwd naar deze avaters. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Ja ik vind het wel slim van die nieuwe avaters maar ik heb ze eigenlijk nog niet gezien en ik zou het leuk vinden als ze hier toch wel worden geshowsd. Meestal hebben mensen toch snel hun eigen avaters en dat is heel erg mooi. Maar ik ben benieuwd naar deze avaters. Groetjes van Laraatje
Die van de toendra kan niet missen, kijk vooral eens in Zoo Tycoon 2 forum, en die van het moeras staat zelfs boven je (margay88).
Leuke avatars! Ik heb ze allemaal gezien! Maar waarom heb ik een tropische avatar? Ik ben ook een designer? Maar de avatar maakt me niet echt uit welke ik heb. Maar heel erg mooi gemaakt hoor! ~