Diergaarde Blijdorp, Rotterdam
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 27 Apr 2010, 18:31 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Openingstijden Diergaarde Blijdorp is het hele jaar, iedere dag geopend! In de zomertijd is Blijdorp geopend van 9:00 tot 18:00 uur. In de wintertijd is Blijdorp geopend van 10:00 tot 18:00 uur. Prijzen Baby's en peuters 0 t/m 2 jaar €0,00 Kinderen van 3 t/m 12 jaar €16,50 Vanaf 13 jaar €21,00 Begeleiders (vanaf 12 jaar) van gehandicapte personen (vanaf 3 jaar) €12,00 Groepskorting vanaf 20 personen €1,50
Parkeren Diergaarde Blijdorp beschikt over een eigen parkeerterrein aan de Oceaniumzijde. Parkeren kost hier € 7,00 per dag en parkeerkaarten zijn bij de kassa's en in de kaartautomaten van Diergaarde Blijdorp verkrijgbaar. (contant/pin/chip) Adres gegevens Diergaarde Blijdorp Blijdorplaan 8 3041 JG Rotterdam. (010) 443 14 95 www.blijdorp.nl Bijzonderheden Huisdieren zijn niet toegestaan. Ook blindengeleidehonden zijn niet toegestaan.
Bericht Openingstijden Diergaarde Blijdorp is het hele jaar, iedere dag geopend! In de zomertijd is Blijdorp geopend van 9:00 tot 18:00 uur. In de wintertijd is Blijdorp geopend van 10:00 tot 18:00 uur. Prijzen Baby's en peuters 0 t/m 2 jaar €0,00 Kinderen van 3 t/m 12 jaar €16,50 Vanaf 13 jaar €21,00 Begeleiders (vanaf 12 jaar) van gehandicapte personen (vanaf 3 jaar) €12,00 Groepskorting vanaf 20 personen €1,50
Parkeren Diergaarde Blijdorp beschikt over een eigen parkeerterrein aan de Oceaniumzijde. Parkeren kost hier € 7,00 per dag en parkeerkaarten zijn bij de kassa's en in de kaartautomaten van Diergaarde Blijdorp verkrijgbaar. (contant/pin/chip) Adres gegevens Diergaarde Blijdorp Blijdorplaan 8 3041 JG Rotterdam. (010) 443 14 95 www.blijdorp.nl Bijzonderheden Huisdieren zijn niet toegestaan. Ook blindengeleidehonden zijn niet toegestaan. Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 27 Apr 2010 om 18:31
Dierentuiner
Datum: Vrijdag, 27 Aug 2010, 19:46 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 1
Curator
Dieren gaarde blijdorp ook weer een van mijn lievelings parken Dierentuiner
Bericht Dieren gaarde blijdorp ook weer een van mijn lievelings parken Dierentuiner
Bericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 27 Aug 2010 om 19:46
Jeweetwelwie
Datum: Donderdag, 02 Sep 2010, 22:51 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Dierengaarde Blijdorp is een groot en mooi park. De tijgertjes Gio en Vanni zijn echt schattig en natuurlijk het kleine olifantje, (L) Zeker de moeite waard om een bezoek te brengen!
Bericht Dierengaarde Blijdorp is een groot en mooi park. De tijgertjes Gio en Vanni zijn echt schattig en natuurlijk het kleine olifantje, (L) Zeker de moeite waard om een bezoek te brengen!
Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 02 Sep 2010 om 22:51
joeytycoon
Datum: Maandag, 29 Nov 2010, 21:52 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
dit is mijn favo dierentuin alleen schandalig dat ik al lang niet meer ben geweest
maar in het nieuwe jaar ga ik de dierentuin zeker weer bezoeken
Joey
Bericht dit is mijn favo dierentuin alleen schandalig dat ik al lang niet meer ben geweest
maar in het nieuwe jaar ga ik de dierentuin zeker weer bezoeken
Joey
Bericht getypt door - joeytycoon Toegevoegd op 29 Nov 2010 om 21:52
Jeweetwelwie
Datum: Donderdag, 06 Jan 2011, 21:10 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Sinds 2011 zijn alle toegangsprijzen in Blijdorp met 1euro verhoogd. De korting bij het groepstarief blijft hetzelfde. Daarnaast kan je het entree bewijs ook kopen via internet dan gelden nog wel de oude tarieven. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht Sinds 2011 zijn alle toegangsprijzen in Blijdorp met 1euro verhoogd. De korting bij het groepstarief blijft hetzelfde. Daarnaast kan je het entree bewijs ook kopen via internet dan gelden nog wel de oude tarieven. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 06 Jan 2011 om 21:10
NielsG
Datum: Dinsdag, 29 Maa 2011, 19:53 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik ben ook een hele grote fan van Blijdorp omdat het goede en mooi gemaakte verblijven en gebieden zijn dus.... ga er 1 keer heen
Bericht veranderd door: NielsGuchelaar - Dinsdag, 14 Jun 2011, 18:06
Bericht Ik ben ook een hele grote fan van Blijdorp omdat het goede en mooi gemaakte verblijven en gebieden zijn dus.... ga er 1 keer heen Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 29 Maa 2011 om 19:53
Jeweetwelwie
Datum: Maandag, 13 Jun 2011, 22:03 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Er zijn de laatste tijd veel geboortes geweest in Blijdorp, Zo had je natuurlijk in de Winter Vicks, Afgelopen dinsdag is er een okapi geboren, pas geleden nog een hyena en een giraf (Jani). In een nieuwsbericht las ik dat deze geboortes hebben gezorgd voor een druk pinksterweekend in blijdorp. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht Er zijn de laatste tijd veel geboortes geweest in Blijdorp, Zo had je natuurlijk in de Winter Vicks, Afgelopen dinsdag is er een okapi geboren, pas geleden nog een hyena en een giraf (Jani). In een nieuwsbericht las ik dat deze geboortes hebben gezorgd voor een druk pinksterweekend in blijdorp. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 13 Jun 2011 om 22:03
schoolio
Datum: Donderdag, 16 Jun 2011, 18:08 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
id like to go there it looks really nice
Bericht id like to go there it looks really nice Bericht getypt door - schoolio Toegevoegd op 16 Jun 2011 om 18:08
Lucoshi
Datum: Dinsdag, 21 Jun 2011, 19:45 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
Ik vind eerlijk gezegd dat ze heel dom bezig zijn in Blijdorp: Aziatische Goudkatten wegdoen voor een... Tuin ofzoiets? DAN BEN JE TOCH GESTOORD!!
Bericht Ik vind eerlijk gezegd dat ze heel dom bezig zijn in Blijdorp: Aziatische Goudkatten wegdoen voor een... Tuin ofzoiets? DAN BEN JE TOCH GESTOORD!! Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 21 Jun 2011 om 19:45
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 21 Jun 2011, 21:54 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
@ Lucoshi , Hoe weet je dit?? De aziatische goudkatten waren (helaas) vrijwel nooit te vinden in hun verblijf, ze zaten 99 van de 100 keer binnen. Op dit moment zitten ze in een kleiner verblijf achter het roofdieren gebouw, waar ze goed kunnen worden beschouwd. Raymond
Bericht @ Lucoshi , Hoe weet je dit?? De aziatische goudkatten waren (helaas) vrijwel nooit te vinden in hun verblijf, ze zaten 99 van de 100 keer binnen. Op dit moment zitten ze in een kleiner verblijf achter het roofdieren gebouw, waar ze goed kunnen worden beschouwd. Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 21 Jun 2011 om 21:54