Dolfinarium, Harderwijk
Aurlord
Datum: Dinsdag, 06 Dec 2011, 17:32 | Bericht # 61
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ wollykonijn , die is er al hoor. En die haaien zijn niet groter dan 30 cm daar...
Bericht @ wollykonijn , die is er al hoor. En die haaien zijn niet groter dan 30 cm daar...Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 06 Dec 2011 om 17:32
wollykonijn
Datum: Dinsdag, 06 Dec 2011, 17:36 | Bericht # 62
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ Aurlord , oke, we zijn er ooit geweest maar toen was ik nog 6 of zo dus dat kan ik met niet herinneren maar ik wist niet eens dat die 30 cm waren
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ Aurlord , oke, we zijn er ooit geweest maar toen was ik nog 6 of zo dus dat kan ik met niet herinneren maar ik wist niet eens dat die 30 cm waren Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 06 Dec 2011 om 17:36
Aurlord
Datum: Dinsdag, 06 Dec 2011, 17:37 | Bericht # 63
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ wollykonijn , er zwemmen echt geen Witte haaien in een vijvertje hoor...
Bericht @ wollykonijn , er zwemmen echt geen Witte haaien in een vijvertje hoor...Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 06 Dec 2011 om 17:37
wollykonijn
Datum: Dinsdag, 06 Dec 2011, 17:39 | Bericht # 64
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ Aurlord , ja dat is logisch maar misschien een bassin dacht ik maar het blijkt dus goed te zijn
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ Aurlord , ja dat is logisch maar misschien een bassin dacht ik maar het blijkt dus goed te zijn Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 06 Dec 2011 om 17:39
Aurlord
Datum: Dinsdag, 06 Dec 2011, 17:42 | Bericht # 65
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ wollykonijn , wel in een bassin ja... Die zijn daar ook, eng als ze net voor je langs zwemmen als je kijkt.
Bericht @ wollykonijn , wel in een bassin ja... Die zijn daar ook, eng als ze net voor je langs zwemmen als je kijkt.Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 06 Dec 2011 om 17:42
wollykonijn
Datum: Dinsdag, 06 Dec 2011, 17:52 | Bericht # 66
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ Aurlord , ja dat doet mij denken aan dat zwembad in hijderbos met die wildwaterbaan daar hebben ze een bad met een bassin waar drie citroen haaien zitten en die komen soms schik wenkend op je af PS: ze hebben daar ook tropische vissen. hebben ze in het Dolfinarium ook zo,n tunnel waar je door heen kan lopen??
Bericht @ Aurlord , ja dat doet mij denken aan dat zwembad in hijderbos met die wildwaterbaan daar hebben ze een bad met een bassin waar drie citroen haaien zitten en die komen soms schik wenkend op je af PS: ze hebben daar ook tropische vissen. hebben ze in het Dolfinarium ook zo,n tunnel waar je door heen kan lopen??Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 06 Dec 2011 om 17:52
NielsG
Datum: Dinsdag, 06 Dec 2011, 17:58 | Bericht # 67
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Quote (wollykonijn )
hebben ze in het Dolfinarium ook zo,n tunnel waar je door heen kan lopen??
Nee, ze hebben daar géén aquarium...
Bericht Quote (wollykonijn )
hebben ze in het Dolfinarium ook zo,n tunnel waar je door heen kan lopen??
Nee, ze hebben daar géén aquarium...Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 06 Dec 2011 om 17:58
Aurlord
Datum: Dinsdag, 06 Dec 2011, 17:58 | Bericht # 68
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ wollykonijn , nee die hebben ze daar niet. Wel een tropenhal met vissen.
Bericht @ wollykonijn , nee die hebben ze daar niet. Wel een tropenhal met vissen.Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 06 Dec 2011 om 17:58
wollykonijn
Datum: Dinsdag, 06 Dec 2011, 17:59 | Bericht # 69
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ Aurlord , oke, maar ze zouden inderdaad een aquarium moeten maken!
Bericht @ Aurlord , oke, maar ze zouden inderdaad een aquarium moeten maken!Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 06 Dec 2011 om 17:59
Aurlord
Datum: Dinsdag, 06 Dec 2011, 18:03 | Bericht # 70
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ wollykonijn , daar hebben we het de hele tijd over...
Bericht @ wollykonijn , daar hebben we het de hele tijd over...Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 06 Dec 2011 om 18:03