Ouwehands Dierenpark Rhenen is het hele jaar, iedere dag geopend! In de vakanties is Ouwehands geopend van 9:00 tot 18:00 uur. Buiten de vakanties is Ouwehands geopend van 10:00 tot 17:00 uur.
Prijzen
Baby's en peuters 0 t/m 2 jaar
€0,00
Kinderen van 3 t/m 9 jaar
€16,75
Vanaf 10 t/m 64 jaar
€19,75
Ouderen 65+ (met legitimatie)
€18,25
Mindervalide volwassenen
Kinderen: €14,25 Volwassenen €15,25
Wanneer je online tickets koopt krijg je €1,00 korting per kaartje.
Parkeren
Er is een zeer groot parkeerterrein bij de ingang. Parkeren kost hier € 6,50 per dag en voor abonnementhouders €3,00 .
Het is toegestaan uw hond mee te nemen naar Ouwehands Dierenpark, mits kort aangelijnd. Met uitzondering van Het Noordzeewad, de kinderboerderij, de foodcounters in alle restaurants en de Theatertent. De kosten van het entreebewijs van uw hond kost €3,50 LET OP: het gebruik van hondentoiletdoosjes is verplicht. Deze zijn gratis verkrijgbaar bij de kassa.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
Dit is de dierentuin waar ik het meeste van mijn leven ben geweest van alle dierentuinen. Het is lekker vlakbij en best wel groot. Ik vind het er alleen wel een rommeltje...
Ja, alles zit wel door elkaar! maar toch, toen ik er was, vond ik de voliere het mooiste! ik weet niet eens meer zeker of die er nog is, maar een ara probeerde het gaas door te bijten! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Is er dan een nieuw gorilla verblijf? dat heb ik even gemist! bestaat de grote voliere eigenlijk nog wel? dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
@ carnotaurus, Bedoel je die na het Aquarium? Ja, hij is qua vogelsoorten wel minder dan 5 jaar geleden. Ik vind heel ouwehands dierenpark veel minder geworden. Ze hebben overal in het park Ara's in heel kleine kooien!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
ik vond de tekening van het gorilla verblijf veel belovend vond het wel apart maar niet lelijk ofz ben benieuwd hij kan ook de zeehonden voilieren bedoelen??
trouwen het aquarium sla ik altijd over :P
de staat van sommige verblijven mag wel worden aangepakt bv dus het berenbos maar heb gehoord dat ze een deel daar aan het veranderen zijn
Added (14 Nov 2011, 18:46) --------------------------------------------- Het is officieel, afrikaanse olifant Franzi en Sabi uit Augsburg gaan naar ouwehands
ben benieuwd hoe ze het allemaal gaan opvangen, staan daar dadelijk 5 olifanten, moeten er niet veel jongen meer komen want ze hebben niet meer veel boxen over dan trouwens het buitenverblijf is ook niet mega groot, maar zeker niet te klein