Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
[Fotoverslag] Allwetter Zoo Munster
rick651
Datum: Maandag, 02 Aug 2010, 14:52 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO Coördinator
Horeca Medewerker

Hallo iedereen,

Ben 3 weken op vakantie geweest in Beerze toch even de grens over,
met resultaat een abbonement op Tierpark Nordhorn en afgelopen vrijdag een bezoekje aan Allwetter Zoo Munster :P.
Sorry voor de soms vage foto's maar ik heb even snel de foto's verkleind met paint.net

Ik begin met Allwetter Zoo Munster:
Na binnenkomst snapte ik even niet waar ik heen moest maar al snel kwam ik er achter dat ik eerst naar de beren moest:

Wat me op viel is dat de dieren totaal niet ijsberen, ze spelen of liggen allemaal.
Dan gaan we nu verder naar de kamelen en hun mede-bewoners:

Dan verder naar de Roofvogels, dit vond ik echt een prachtige voliere!

Toen naar de het Tropenhuis, omdat ze hier aan verbouwen waren heb ik niet echt veel foto's gemaakt.
Op naar de olifanten(!) onderweg kwamen we nog een paar vogels tegen:

Dan de olifanten. Het perk verdient zeker geen 10, maar de olifanten lijken het toch goed naar hun zin te hebben:

Toen naar de tijgers en de panters, ik vond de binnenkooien, heel vaag aan gelegd:

Volgende deel breng ik u: Afrika met rennende zebra's en het Delphinarium Munster!

Bericht veranderd door: rick651 - Maandag, 02 Aug 2010, 14:52
BerichtHallo iedereen,

Ben 3 weken op vakantie geweest in Beerze toch even de grens over,
met resultaat een abbonement op Tierpark Nordhorn en afgelopen vrijdag een bezoekje aan Allwetter Zoo Munster :P.
Sorry voor de soms vage foto's maar ik heb even snel de foto's verkleind met paint.net

Ik begin met Allwetter Zoo Munster:
Na binnenkomst snapte ik even niet waar ik heen moest maar al snel kwam ik er achter dat ik eerst naar de beren moest:

Wat me op viel is dat de dieren totaal niet ijsberen, ze spelen of liggen allemaal.
Dan gaan we nu verder naar de kamelen en hun mede-bewoners:

Dan verder naar de Roofvogels, dit vond ik echt een prachtige voliere!

Toen naar de het Tropenhuis, omdat ze hier aan verbouwen waren heb ik niet echt veel foto's gemaakt.
Op naar de olifanten(!) onderweg kwamen we nog een paar vogels tegen:

Dan de olifanten. Het perk verdient zeker geen 10, maar de olifanten lijken het toch goed naar hun zin te hebben:

Toen naar de tijgers en de panters, ik vond de binnenkooien, heel vaag aan gelegd:

Volgende deel breng ik u: Afrika met rennende zebra's en het Delphinarium Munster!

Bericht getypt door - rick651
Toegevoegd op 02 Aug 2010 om 14:52
Laraatje2008
Datum: Maandag, 02 Aug 2010, 16:22 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Mooie foto's en zeker van die ijsberen!! Dat vind ik een mooi verblijf met die hoge rotsen, kunnen ze goed klimmen!! Mooi, groetjes van Laraatje B)

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtMooie foto's en zeker van die ijsberen!! Dat vind ik een mooi verblijf met die hoge rotsen, kunnen ze goed klimmen!! Mooi, groetjes van Laraatje B)

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 02 Aug 2010 om 16:22
Dierentuiner
Datum: Zondag, 29 Aug 2010, 14:59 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

Mooie foto's ik vind vooral die grote vogel voliere erg mooi :)

Dierentuiner :)

BerichtMooie foto's ik vind vooral die grote vogel voliere erg mooi :)

Dierentuiner :)

Bericht getypt door - Dierentuiner
Toegevoegd op 29 Aug 2010 om 14:59
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz